Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäpuolen pervot kommentit ahdistavat, mitä teen

Vierailija
29.08.2017 |

Eli äidin suht. uusi mies kyseessä, menivät naimisiin 2kk sitten.

Tämä mies, vaikka Pertti, laukoo typeriä "vitsejä" niin etten kehtaa enää tuoda kavereita kylään. Olen 16-vuotias joten joudun kestämään tätä ilmeisesti vielä pari vuotta.

Esim. yhden kaverin nimi on Pipsa, ja aina mölöttää minulle "No tuleeko se Pimpsa taas pian kylään, ehe ehe ehe" ja nauraa omille jutuilleen. Sitten kun tulee niin "mitäs pimp... eikun Pipsa" Toisella kaverilla on aika kookkaat rinnat ja minua hävettää kun Pertti ei saa suunnilleen silmiään irti niistä. Minua saattaa läpsäistä takapuoleen jos esim. kyykistyn. Kyselee minun ja poikaystävän seksielämästä (jota ei vielä ole) Poikaystäväkin kuulemma tuntee olonsa kiusaantuneeksi kun Pertti saattaa yhtäkkiä vaikka ruokapöydässä möläyttää "No *Petri, jokos se teilläkin peitto heiluu, melaa mekkoon tiedätkö"

Kävelee kotona pelkissä kalsareissa kaljapullo kädessä ja naama ja parta sinapissa ja ruuanjämissä. Käy wc:ssa ovi auki. Raapii muniaan.

Kuulostaa joltain sketsihahmolta mutta on valitettavasti todellinen henkilö. Äiti sanoo että ota vitsillä, enää pari vuotta niin hommataan sulle kämppä. Olen sanonut Pertille tästä, jolloin hän on nimittänyt minua hienohelmaksi joka ei ymmärrä yhtään läppää. En kestä enää melkein kahta vuotta, mitä teen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keskittyä tässäkin jankkaamaan sitä porvoota? Kuvitteleeko joku, että tuollaisia pervoja isäpuolia ei ole olemassa? Jos ap:n kirjoitus olisikin provo, joku oikeasti vastaavassa tilanteessa elävä nuori voisi hyötyä asiallisista vastauksista.

Ap, jos tarina on tosi, voit tehdä itsestäsi lastensuojeluilmoituksen. Voit aloittaa myös juttelemalla koulun terkalle.

Vierailija
22/27 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on tuollainen samanlainen pervohkon huumorintajun omaava. Mutta sillä erotuksella, että ei tosiaankaan ole koskaan läpsinyt mua perseelle.. hyi helvetti... Eikä kulje kotona pelkät kalsarit jalassa ja raaviskele muniansa muiden nähden.

Isäni mm. puhuu suoraan seksiin liittyvistä asioista. Kun olin 17v ja seukkasin ensimmäisen kerran, poikaystävä oli meillä käymässä ja istuttiin kahvilla ruokapöydässä. Isä, äiti ja me. Isä siinä tokaisi että "No joko se "Jukka" on soudellu kirkkovenettä? Heheheh" tai jotain tuohon suuntaan.. Ja "Muistakaapa se kortsun käyttö. Annan vaikka rahaa niin käytte ostamassa monta pakettia niin ei ainakaan heti lopu" 

Ei meitä koskaan oo haitannu, ehkä ollaan ihan kahjoja koko perhe.. Oon siis ite jo 26v nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita vaikka kysymällä äitiltä, että onko sen mielestä todellakin ihan ok, että sun isäpuoli läiskii sua takamukselle? Koska jumalauta, jos tällaista tapahtuis mun lapselle, lentäis ukko kaaressa pihalle.

Niin, totuus kuitenkin on, että sinulla ei ole miestä. Eikä ole ollut muutamaan vuoteen. Ja jos sellaisen saisit, et heittäisi mistään syystä miestä ulos.

Vierailija
24/27 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Porvoota asutte?

Vierailija
25/27 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaveri sai 16 vuotiaana lapsen isäpuolelleen. Siinä vaiheessa hänen äitinsä erosi. Koskaan ei puhuttu mistään rangaistuksista ja tyttö tavallaan seurusteli miehen kanssa. En osannut ajatella hyväksikäyttöä 15 vuotiaan elämän kokemuksella.

Vierailija
26/27 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaveri sai 16 vuotiaana lapsen isäpuolelleen. Siinä vaiheessa hänen äitinsä erosi. Koskaan ei puhuttu mistään rangaistuksista ja tyttö tavallaan seurusteli miehen kanssa. En osannut ajatella hyväksikäyttöä 15 vuotiaan elämän kokemuksella.

Hopeaketun arkea.

Vierailija
27/27 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sähköiskuja munille.