Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kappahl -kysymys: vieläkö valikoimissa rintaliivejä nestemäisellä täytteellä?

Vierailija
29.08.2017 |

Hei joku Kappahliin valikoimasta jotakin tietävä!
Onko naisten alusvaatevalikoimissa vielä sellaisia nestemäisellä täytteellä varustettuja rintaliivejä? Siis ettei liivien kupeissa ole paksuja kangastoppauksia vaan toppausten tilalla on nestemäistä, luonnollisesti liikkuvaa täytettä?
Ne oli aikoinaan tosi hyvät ja näyttivät ulospäin luonnollisilta, onko valikoimissa edelleen? Tietääkö joku? Kappahl Bodyzone tms taisi olla merkki.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Kappahlista mutta omani olen ostanut Lindexistä ja olen kyllä tykännyt. Näyttävät tosiaan luonnollisimmilta mitä kangastoppaukset.

Vierailija
2/9 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä muistan nämä! Oli tosi pehmeät ja mukavat päällä. Hieman aina pelotti laittaa liivit pesukoneeseen kun ei tiennyt miten se neste oikein suhtautuu. En ole käynyt kappahlissa aikoihin joten vaikea sanoa onko vielä valikoimissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transumiesten juttuja.

Vierailija
4/9 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se täyteneste oikein on? Jotakin löysää silikonia?

Vierailija
5/9 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transumiesten juttuja.

Täh?!

Ihan nainen ainakin itse olen ja 75B on oma koko ilman minkäänlaisia täytteitä. Ne liivit oikeasti on tosi miellyttävän pehmeät päällä ja tuo kivasti ryhtiä profiiliin. Mikä parasta, luonnollisen näköisesti. Tuntuvat pehmeiltä, ei kovilta kuten jotkut kangastäyte-pushupit.

Vierailija
6/9 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transumiesten juttuja.

Täh?!

Ihan nainen ainakin itse olen ja 75B on oma koko ilman minkäänlaisia täytteitä. Ne liivit oikeasti on tosi miellyttävän pehmeät päällä ja tuo kivasti ryhtiä profiiliin. Mikä parasta, luonnollisen näköisesti. Tuntuvat pehmeiltä, ei kovilta kuten jotkut kangastäyte-pushupit.

Mahtaa äijillä olla pettymys kun luulevat iskevänsä rinnakkaamman ja riisutkin sitten puolet rinnoista pois.

Vierailija
7/9 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit tietysti kysyä tätä KappAhlista?

Vierailija
8/9 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit tietysti kysyä tätä KappAhlista?

Juu, puhelimenkin luulisi toimivan.

Vierailija
9/9 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transumiesten juttuja.

Täh?!

Mahtaa äijillä olla pettymys kun luulevat iskevänsä rinnakkaamman ja riisutkin sitten puolet rinnoista pois.

Äijille? Luuletko että kaikki automaattisesti ovat heteroita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän