Vaimo syö pastaruokia 5krt viikossa.
Ei salaattia ei mitään vihreää..pastaa naaamaan vaan useampana päivänä viikossa. Kokkaan itselleni omia ruokia, koska haluan syödä terveellisesti ja monipuolisesti. Vaimon paino on lisääntynyt 10kg tuon ruokavalion myötä..ei liikuntaa, koska ei muka tykkää..mitä teen? Onko parempi lähteä, kun katsoa noita epäterveellisiä elämäntapoja?
Kommentit (10)
Älä lähde. Mutta pistä silmät kiinni ja nauti salaatistasi ja aamulenkistäsi normaalisti.
Kyllä silti kutkuttaa miksi teet niin usein pastaruokaa?
Äläkä vain sano, että "noko vaimo kokkaa aina". Sillä silloin ei ole ihme, että ei jaksa kun pastaa valmistaa (on helppoa), jos on 100 % kuhan varressa kun herra odottelee sivummalla ruoka-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pasta sitä ole lihottanut. Syy jossain muualla. Naposteleeko karkkia tms. aterioiden välissä?
Mulla on sukua Italiassa, ne syö oikeesti pastaa ihan joka pv ja ovat todella hoikkia, hoikkia tai enintään normaalipainoisia. Mutta kukaan ei napostele.
Eikö :D höpöhöpö.. Ei napostele.
Väsymystä ja stressiä. Mulla ihan sama hiilarihimo aina stressaantuneena. Ota puheeksi, miten voisit olla avuksi hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Älä lähde. Mutta pistä silmät kiinni ja nauti salaatistasi ja aamulenkistäsi normaalisti.
Kyllä silti kutkuttaa miksi teet niin usein pastaruokaa?
Äläkä vain sano, että "noko vaimo kokkaa aina". Sillä silloin ei ole ihme, että ei jaksa kun pastaa valmistaa (on helppoa), jos on 100 % kuhan varressa kun herra odottelee sivummalla ruoka-aikaa.
Miksi teen usein pastaruokia? Niinpä. Koska vaimo vaatii niitä ja suuttuu, jos ei mene asia haluamallaan tavalla.
Pasta turvottaa, mutta aika paljon sitä saa vetää, että sillä lihoo.. Mitä muuta syö? Onko jotain kerma-pekonihärpäkettä mitä vetää useamman kulhon 😂 10kg ei ole vielä paha. Sen saa helposti pois, kun jättää herkut.
Valitettavasti liikunta ja terveellinen ruokavalio lähtee itsestä. Onko vaimoke väsynyt? Itse en pastapäivinä edes pysty liikkumaan .
Kokeile Honey-Boo-Boon perheen lempi pastaa. Spagettia ja kastikkeeksi mikroon köntti voita ja samaan verran ketsuppia. Sulatetaan ja sekoitetaan. Nam
Laita ruokia? En ymmärrä miksi kokkaatte omat ruuat. Voisi sille vaimollekin maistua joku muu kuin pasta kun valmistat ruuan pöytään. Siinä samalla vaivalla se menee kun erikseen kokkailukin.
Epäilen silti, että vaimon lihomisen taustalla on muutakin kuin pastaruoat. Paljon menee napostellessa suuhun ja mitä?
Vierailija kirjoitti:
Laita ruokia? En ymmärrä miksi kokkaatte omat ruuat. Voisi sille vaimollekin maistua joku muu kuin pasta kun valmistat ruuan pöytään. Siinä samalla vaivalla se menee kun erikseen kokkailukin.
Epäilen silti, että vaimon lihomisen taustalla on muutakin kuin pastaruoat. Paljon menee napostellessa suuhun ja mitä?
Valmistan ruuan pöytään? Sitähän kokoajan teen, kuten jo kerroin, mutta jos aikuinen ihminen suuttuu, kun ei saa pastaa , niin minkä minä sille voin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistan ruuan pöytään? Sitähän kokoajan teen, kuten jo kerroin, mutta jos aikuinen ihminen suuttuu, kun ei saa pastaa , niin minkä minä sille voin?
Anteeksi, multa lipsahti mielestä tuo kohta, että jo teet yhteiset ruuat, mutta nirso vaimo ei syö. Minkäs sille sitten mahtaa. Joko jäät katselemaan ruualle nyrpistelevää turpoavaa vaimoa tai lähdet.
On outoa, ettei aikuinen ihminen osaa syödä kuin yhtä ruoka-ainetta. Ruualle nyrpistely on paitsi epäkohteliasta myös äärimmäisen inhottavaa.
Kokkaava mies on myös seksikäs, etsi joku joka osaa arvostaa keittotaitojasi. :)
Ei se pasta sitä ole lihottanut. Syy jossain muualla. Naposteleeko karkkia tms. aterioiden välissä?
Mulla on sukua Italiassa, ne syö oikeesti pastaa ihan joka pv ja ovat todella hoikkia, hoikkia tai enintään normaalipainoisia. Mutta kukaan ei napostele.