Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa nainen...

Vierailija
29.08.2017 |

...joka ei oikeasti välitä siitä kuinka kallis kihla-tai vihkisormus on? Itselle riittäisi aivan hyvin kestävästä materiaalista tehty rengas jossa joku nätti zirkoni tai pari. Ajatus jostain kymppitonnin timanttisormuksesta on lähinnä kauhistuttava, eihän sellaista uskalla edes käyttää :D ja jos zirkoni sattuu tippumaan niin on helposti korvattavissa, kalliimpia ei niinkään - mummollani putosi laadukkaasta sormuksesta jalokivi, oli onnen kauppaa että sattui löytymään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet. Mä en itse halua minkäänlaista sormusta, vaikka naimisiin ollaan menossa.

Vierailija
2/23 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on halvat ja käytännölliset sormukset sekä kihla että vihkisormus. Tallella on myös timanttinen mutta minusta se on epäkäytännöllinen, käytän aivan yksinkertaisia sormuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Itse käytän päivittäin 99 euroa maksanutta kultasormusta, ja samantyylinen (mutta ehkä mieluummin hopeinen) kävisi hyvin kihlasormukseksi. Ei sormuksen hinnalla ole väliä, koko on tärkein (ei liian pieni ettei mahdu eikä liian suuri että tippuu sormesta) sekä käytännöllisyys ja sen jälkeen ulkonäkö.

Vierailija
4/23 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että niillä joille sormuksen arvolla on liikaa merkitystä myös liitto jää lyhyeksi... Valitettavasti.

Vierailija
5/23 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää sormuksista ollenkaan. Jää likaa sinne alle ja inhottava pitää sellaisia sormissa.

Vierailija
6/23 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet. Mä en itse halua minkäänlaista sormusta, vaikka naimisiin ollaan menossa.

Olisi kamalaa saada noin romantiton nainen vaimoksi 😐

Vierailija
7/23 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sileä kultainen kihlasormus, vihkisormuksessa on kultaan istutettuja timantteja. Näiden lisäksi useita muitakin mieheltäni merkkipäivinä lahjaksi saatuja kultasormuksia aidoilla kivillä.

Löytyy myös edesmenneen äitini kultaiset kihla- ja vihkisormukset timantein.

Haluan varjella sormuksiani, enkä käytä sormuksia koskaan kotona, sillä pelkään jonkun kiven irtoavan.

Sormukset laitan sormeen vain silloin, kun menemme jonnekin ja poistan ne heti kotiin tultuani.

Vierailija
8/23 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on romantiton?

Vierailija
9/23 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä taida olla. 

T: vihkisormus volframikarbidia, ei mitään kiviä

Vierailija
10/23 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes ole sormusta.En käsitä niistä vouhkaamista.

Vierailija
11/23 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä hinnalla ole väliä, mutta sen verran arvostan avioliittoa, että millään muovisormuksella en avioon astuisi.

Kunhan on kohtuuhintainen ja silmää miellyttävä. En aio perustella sormusta sillä, että sitä katsellaan ja käytetään joka päivä. Ostin itselleni aikoinaan sormuksen 80 eurolla, jota käytin mm. töissä, että pääsin esittämään varattua koska joskus asiakastapaamiset lähtivät asiattomille linjoille kun pohdittiin miehettömyyttäni...

Vierailija
12/23 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole... Minulle kelpaisi ihan arkimetallinen tai puinen sormus. Tärkeintä olisi se mies.

Vierailija
13/23 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti. Mulla varmaan 50e yhteensä kihla- ja vihkisormus. Hopeaa molemmat. Vihkisormuksessa jotaki "timantteja" rivi, ihan nätti mun mielestä. Kihlasormus ihan tavallinen ilman mitään koristeluja.

Vierailija
14/23 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo käyttää hyvinkin vaatimatonta vihkisormusta jonka valitsi itse. Kihlasormus oli aika paljon arvokkaampi ja näyttävämpi mutta se on epäkäytännöllinen ja kivi on tiellä urheillessa. En tiedä onko myynyt pois tai pantannut mutta ei kuitenkaan käytä sitä.

Vierailija
15/23 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Itselläni ei ole sormusta ollenkaan, siitä yksinkertaisesta syystä että en satu tykkäämään koruista. (Mikä ei tarkoita, etteivät muut saisi tykätä. Jokainen makunsa mukaan.)

Vierailija
16/23 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välitä koko sormuksesta. Avioliitossa ollaan oltu kohta neljä vuotta, eikä meillä ole sormuksia.

Vierailija
17/23 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Minulle kelpaisi vain normi rinkula, enkä tarvitse edes kahta. Jalokiviä enintään, mutta ei timantteja.

Vierailija
18/23 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on sileät kultasormukset, samoin hänen äidillään, pitävät sellaisia käytännöllisinä, ja sellaistahan avioliitto kai onkin, arkea enimmäkseen. Kotona äiti ei sen kummemmin kun oma äitinsäkään käytä sormuksia tai rannekelloa, ellei ole vieraita.

Harvakseltaan mummu käyttää omalta äidiltään perintönä tullutta kivisormusta, jonka isomummu hankki 1950-luvulla sotaleskenä, kultasormuksensa hän oli antanut aikanaan sotakeräykseen.

En ole naimisissa, mutta jos menisinkin, kaksi sormusta haluaisin, en halua kenenkään luulevan, että asun avoliitossa.

Vierailija
19/23 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan: olet sen noteerattamomuus-ketjun aloittaja.

Vierailija
20/23 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puolisolleni sormuksettomuus sopii mainiosti. Siksi olen hänen kanssaan, en sinun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi