Kirpparihinnoitteluun apua!
Miesten vaatteita olisi tarkoitus viedä kirpparille. Mitä voisi pyytää uusista/uudenveroisista merkkikauluspaidoista ja pikee t-paidoista? Mm. Ralph Laurenia ja Rileytä lähinnä. Tarkoitus on päästä ylimääräisistä eroon, mutta jos paidasta saa vaikka helposti kuusi euroa kahden sijaan niin tietenkin se on hyvä. Meneekö isossa kaupungissa miesten vaatteet yleensäkin kaupaksi livekirpparilla, onko kokemuksia? :)
Kommentit (5)
Laita hinnaksi se mitä itse olisit oikeasti valmis maksamaan niistä kirpparilla.
Vierailija kirjoitti:
Laita hinnaksi se mitä itse olisit oikeasti valmis maksamaan niistä kirpparilla.
Tätä vaikea noudattaa tässä tapauksessa, kun en koskaan ole vilkaissutkaan miesten vaatteita kirppareilla. Omat on aina tullut laitettua siihen hintaan ettei koskaan ole takaisin tarvinnut tuoda ja rahaakin on tullut kivasti :)
Ikävä kyllä miesten vaatteet ovat kirpparilla se kaikkein huonoimmin liikkuva artikkeli. Eivät miehet kierrä kirppareilla etsimässä vaatteita itselleen samalla tavalla, mitä naiset tekee.
Vein joskus miehen kalliita kauluspaitoja ja huppareita, joissa osassa oli vielä laputkin kiinni. Ei mennyt edes eurolla. Tai joku huppari taisi mennä. Ja joku Lonsdalen t-paita, missä oli laput kiinni. Loput vein 2vkon jälkeen pöytää tyhjentäessä kierrätyskeskukseen.
Tämä ison kaupungin yhdellä suosituimmista kirppareista. Muuten myynti on aina ollut mukava ja tavarasta on päässyt eroon, mutta parin kokeilun jälkeen miesten vaatteita en edes viitsi roudata sinne.
Olen myynyt esim käyttämättömän kevyttoppatakin 10 eurolla, vähänkäytetty nappanahkainen takki ei mennyt kaupaksi edes 15 eurolla, meni lopulta kierrätyslaatikkoon. Euroa, kahta enempää en pyytäisi mistään paidasta. Eivät välttämättä mene kaupaksi edes sillä hinnalla.
Ne on silti käytettyjä joten ehkä RL just sen 6 euroa mutta Riley ei minusta ansaitse kuin pari euroa. Jos haluat oikeasti eroon, niin mieluummin vähän vähemmän kuin enemmän. Harmittaa monesti kirpparilla Kun olis oikeasti kivoja vaatteita mutta täysin ylihinnoiteltuja joten en ihan periaatteesta osta. Vaatteista on kuitenkin niin isoa ylitarjontaa ja jos se ei oo ihan just tai pitää ostaa sovittamatta niin ei kovin montaa euroa.