Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meni ilta pilalle kun kaverilla ei ollut netflixiä

Vierailija
29.08.2017 |

Olin kaverilla kylässä eilen kun oli kutsunut minut katsomaan leffaa. Olin ihan iloinen, mukavaa vaihtelua arjen ohjelmaan. Ystävän luona sitten ehdotin hänelle, että kun hän valmistelee tarjoiluja, niin etsinkö jo jonkun kivan leffan netflixistä? "Ei mulla oo"
No entäs viaplaystä? "Ei mulla oo tollasia, me katottais subilta isku mogadishuun".

Ei jumalauta että alkoi ärsyttämään. Siis joku hirveä räiske pauke elokuva. Ja vanha kuin mikä. Yritä siinä sitten peitellä pettymystä. Ja kaikki ne mainoskatkot ärsytti niin hitosti! Miten ei suoratoistoa palvelua omista, kun on ihan keskituloinenkin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana kaveri, kun kutsui ja jotain vielä tarjosikin. Sinun käytöksesi taas vaikuttaa kauhealta.

Vierailija
2/9 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen netflix onkin huono, ei siellä ole psljon mitään. Järkevä tyyppi kun säästää nuokin rahat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi omistaa? Mulla ei ole myöskään mitään tommosia, enkä usko että ikinä hankinkaan. En tarvitse.

Vierailija
4/9 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi sun kaveria :(

Vierailija
5/9 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihme ole, että jengi on nykyään todella stressaantunutta ja kärsivällisyys uupuu kokonaan. Lapsetkin jo tässä moodissa. Kaikki pitäis olla hetijust saatavilla ja kun ne mainoksetkin ärsyttää...

Vierailija
6/9 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuinen ihminen käyttäydy noin ap. Tuommoinen kiukuttelu on järkyttävän noloa itseäsi ja kaveria kohtaam. Hävettää puolestasi...

Ja ei ole minullakaan netflixiä

Vierailija
7/9 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi omistaa? Mulla ei ole myöskään mitään tommosia, enkä usko että ikinä hankinkaan. En tarvitse.

Tietenkään sivistyneillä palstamammoills ri ole eikä tule mitään netflixiä olemaan. Mammat katsovat vain uutisia ja politiikkaa.

Vierailija
8/9 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette käyttäneet sun Netflix-tunnuksia?

Vierailija
9/9 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette käyttäneet sun Netflix-tunnuksia?

Hitto, ehdit ensin:)