Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttäisitkö Twilightin 4-vuotiaalle?

Vierailija
28.08.2017 |

Tyttö 4v heräsi äsken käymään vessassa ja näki ohimennen telkkarissa Twilightin susia. Tietysti pieni ihminen innostuu eläimistä ja kysyy että saako hänkin katsoa. Tähän aikaan on tietenkin hänellä uniaika, joten saattelin vessan kautta takaisin petiin ja palasin itse katsomaan leffaa.

Minulla on Twilightit boksina kaapissa ja jäinkin miettimään, että voisinkohan katsoa ne tytön kanssa. Ikärajathan nyt ovat suosituksia vain, minusta olisi ihan ok että tyttö katsoisi Twilightia näin oman äidin kanssa.

Antaisitko sinä oman 4veesi katsoa Twilightin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö tosissas?

Vierailija
2/5 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näyttäisi Twilightia minkään ikäiselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään näytä. ihan liian jännittävä.

Ja se muksu innostus näkis vaikka saw:n tai jonkun muun kauhuleffan, kyllä jokaisen muksun mielenkiinto herää... eikä pelkästään mistään twiglightin susista. Liikaa jännitystä ja asioita mitä ei ymmärrä, joten muumit vaan ruutuun ja sillä sipuli, Kyllä niitä twiglightejä kerkiää myöhemminkin katsomaan.

Vierailija
4/5 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 64v, enkä ole uskaltanut noita elokuvia katsoa. Tosin minulla ei ole enää äitiäkään turvana. Älä lasta niillä säikyttele.

Vierailija
5/5 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tuon ikäinen kun näin Uhrilampaat ekan kerran. Katsoin sen vanhemmilta salaa. Niihin aikoihin kun oli vielä ok että 4-vuotias on yksin kotona.

Oli kyllä liikaa niin pienelle. Äiti ihmetteli pitkään miksi näen painajaisia. Mutta toisaalta sen katselukerran ansiosta olen nyt aikuisena kauhuharrastaja.