Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ja suututtaa, kun mies ahmii kaikki ruuat!

Vierailija
28.08.2017 |

Taas tein lihamakaronilaatikkoa ja tomaatti-kurkkusalattia, mistä piti riittää huomenna mulle ja lapsille lounaaksi. Niin mies tuli ysiltä töistä ja söi oman annoksensa ja otti vielä puolet meidän kolmen lounaasta. Ja kun sanoin hälle asiasta niin oli vaan kuulemma nälkä. Hyvä kun ei sanonut et laita ämmä lisää. Tein hänelle aamulla eväät mukaan mut kun ei leipä kuulemma pidä nälkää. Ihme valittaja.

Ollaan sovittu, et säästetään ja mä olen kahden pienen ja kouran kanssa kotona enkä ehdi hälle kokkaa ja pyykkää koko aika.

Ärsyttää tollanen äijä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ap:n trollailuun sen enempää kommentoimatta täytyy tulla kertomaan millainen tapa mun miehelle on nyt jostain syystä viime aikoina tullut. Eli tilanne on se että teen ruokaa usein sen verran että oletan siitä jäävän vielä seuraavan päivän lounaaksi ainakin lapselle. No, ensin lapset ottaa ruokaa, sitten minä otan, ja mies sielä jonon perillä on nyt ilmeisesti alkanut kokea velvollisuudekseen TYHJENTÄÄ sieltä astioista kaiken lopun omalle lautaselleen. Saattaa vielä mainita että : huhhuh tulipas paljon tms. Olen sanonut että ei kukaan pakota ottamaan kaikkea loppuruokaa. Ärsyttää senkin takia jos lapset haluais santsata. No, mutta pieniä murheitahan nämä tämmöiset :)

Vierailija
42/50 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Eipä voi näin sanoa kun topikissa on jo yli 40 viestiä. Vaikkakin varmaan puolet aloittajan kirjoittamia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vielä kehtaa väittää, et ruokaa on liian vähän. Nytkin laitoin lihamakaronilaatikkoon 230 gr jauhelihaa ja 4 desiä makaroonia, yks muna ja desi maitoa. Kyllä tosta pitäisi tulla kuusi annosta eli kahdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle kahden päivän ruuat. Ja salaatissa oli neljännes kurkku ja kolme tomaattia.

Mut mies on niin pilattu mammanpoika, niinko tossa joku sanoikin.

Niin sitä jauhelihaa olikin 150 grammaa, kun ostin 230 mut tein eilen jauhelihakeiton. Mut onhan tossakin yllinkyllin.

Tuostahan riittäisi jo keskisuurille hääseurueelle. Onko miehelläsi painon kanssa ongelmia?

Vierailija
44/50 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vielä kehtaa väittää, et ruokaa on liian vähän. Nytkin laitoin lihamakaronilaatikkoon 230 gr jauhelihaa ja 4 desiä makaroonia, yks muna ja desi maitoa. Kyllä tosta pitäisi tulla kuusi annosta eli kahdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle kahden päivän ruuat. Ja salaatissa oli neljännes kurkku ja kolme tomaattia.

Mut mies on niin pilattu mammanpoika, niinko tossa joku sanoikin.

Aika pieni annos makaronilaatikoksi. 250 g lihaa...en ikinä ole tehnyt niin pientä annosta kahdellekaan. Kyllä kai miehesi pitää saada mahansa täyteen, jos on koko päivän pelkillä leivillä elänyt ja pitkän työpäivän tehnyt!

Vierailija
45/50 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä voi olla totta, eihän? :-D :-D :-D

Milläs ap meinasit lapset ruokkia, kun kasvavat kouluikään ja murrosikään? Joko arvon rouva silloin meinaa mennä töihin vai raataako kotona noin valtavien ruokamäärien parissa edelleen? :-D

Jos rahasta on noin tiukkaa, niin kai rouva lasten ja koiran kanssa käy edes marjastamassa ja sienestämässä? Vai onko liikaa sekin. Kaurapuuro marjoilla on jo paljon parempi eväs kuin leipä, eikä maksa paljoa.

Meillä on 4-henkinen perhe, 3 oikean ruuan syöjää ja yksi soseikäinen. Laitan makaronilaatikkoon 400g jauhelihaa, pussillisen makaroneja, 7dl vettä(lihalientä) ja 3 munaa. Tuhtia evästä mut yleensä menee kerralla lähes kaikki. Hoikkia, terveitä, liikunnallisia ollaan.

Raha on tiukassa itse kullakin mutta kyllä ruuan määrä on viimeinen asia mistä tingitään.

Vierailija
46/50 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei 230 g jauheliha määrästä kyllä tule neljälle ihmiselle mitään monien päivän ruokaa... Toi on tommonen puolikas annos normi makaronilaatikosta.

Meillä on kaksi aikuista ja kaksi lasta ja yhdellä aterialla menee 400 grammaa jauhelihaa ihan kevyesti.

Vierailija
47/50 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200gr jauhista ja kilon pussi täysjyvämakaronia + salaatti. Ei riitä kuin päiväksi. Syö löhes kaiken yheltä istumalta. No, saattaa jättää annoksen seuraavalle päivälle nuorinta varten. Käy kalliiksi syöttä miestä. Ei edes käy töissä.

Vierailija
48/50 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että se koura ahmii ne sapuskat yöllä. Miehesi on syytön.

Vierailija
49/50 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa ovat kuulemma kovia syömään

Vierailija
50/50 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus sentään. Tuommosesta ruokamäärästä tule täyteen edes varpunen. Mä sain viimeksi kahteen vuokaan. Pussi makaronia, 400g jauhelihaa, 2 kananmunaa, lähemmäs litra maitoa. Katoin et voi olla a.p:llä aika kuivakka laatikko. Niin ja tästä mun tekemästä riitti köykäisesti 4:lle hengelle. Lämmitinkin vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme