Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä asia JOKAISEN tulisi mielestäsi osata?

Vierailija
28.08.2017 |

Itsepuolustus.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikennesäännöt. Jumankauta ei osaa porukka ei sitte millään ajaa sitä autoa oikein siellä liikenteessä!!

Totta. - Toisaalta se, että itse osaa, tai kuten minä luulen jollain lailla osaavani, mutta se ei aina riitä kun liikenne on myös joukkue laji. Toisin sanoen liikenteessä tulisi kyetä ottaman huomioon myös muut liikkujat ajoivat nämä sääntöjen mukaan tai ei. Esimerkiksi minua jaksaa hämmentää ne, jotka ajavat huomattavaa alinopeutta ja uskovat ajavansa turvallisesti. - Vaan ei merkittävän alinopeuden ajaminen, kuten 70 km/ tunnissa ajaminen ilman perusteltua syytä ole kivinkaan turvallista alueella, joka merkattu 100 km/ tunnissa alueeksi. Toisaalta itse saan varoa, ettei nopeus pääse nousemaan liian suureksi, koska nopeuden nousemista ei enää tunne niin hyvin kuin ennen kiitos paremman äänieristyksen. Mutta tämä ei ole tieteknään hyväksyttävä syy ajaa ylnopeutta ja vaarantaa liikennettä. 

Vierailija
22/30 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että puhtaat vaatteet pitää hiukan vetää märkinä, kuten farkut ja puuvillapaidat, poislukien  ne jotka eivät kestä venytystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avata lattiakaivo ja hajulukko. Ajokortin omaavien tulisi osata vaihtaa autoon renkaat.

Vierailija
24/30 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustella asioista asioina, menemättä henkilökohtaisuuksiin ja tunteisiin. Kaikkien pitäisi, harva osaa.

Vierailija
25/30 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytyttää tuli (nuotio/takka/kiuas). Eivät kaikki sitä taitoa tule koskaan tarvitsemaan, mutta ei koskaan tiedä milloin sellainen tilanne tulee.

Vierailija
26/30 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaa päivämäärät oikein.

29.8.

Ei 29.8

Vierailija
27/30 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että puhtaat vaatteet pitää hiukan vetää märkinä, kuten farkut ja puuvillapaidat, poislukien  ne jotka eivät kestä venytystä.

No johan on tärkeää. Olen 46-vuotias enkä ole koskaan vetänyt farkkujani tai puuvillapaitojani. Tälläkin hetkellä on sellaiset päällä ilman mitään ongelmia.

Vierailija
28/30 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlata.

Vierailija
29/30 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa, tai vähintäänkin hyräillä Mr. Crowleyn kakkos-soolo.

Vierailija
30/30 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaihtaa autoon kesä ja talvirengaat.

Taivuttaa äidinkielensä sanat oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi