Mikä asia JOKAISEN tulisi mielestäsi osata?
Kommentit (30)
Että puhtaat vaatteet pitää hiukan vetää märkinä, kuten farkut ja puuvillapaidat, poislukien ne jotka eivät kestä venytystä.
Avata lattiakaivo ja hajulukko. Ajokortin omaavien tulisi osata vaihtaa autoon renkaat.
Keskustella asioista asioina, menemättä henkilökohtaisuuksiin ja tunteisiin. Kaikkien pitäisi, harva osaa.
Sytyttää tuli (nuotio/takka/kiuas). Eivät kaikki sitä taitoa tule koskaan tarvitsemaan, mutta ei koskaan tiedä milloin sellainen tilanne tulee.
Kirjoittaa päivämäärät oikein.
29.8.
Ei 29.8
Vierailija kirjoitti:
Että puhtaat vaatteet pitää hiukan vetää märkinä, kuten farkut ja puuvillapaidat, poislukien ne jotka eivät kestä venytystä.
No johan on tärkeää. Olen 46-vuotias enkä ole koskaan vetänyt farkkujani tai puuvillapaitojani. Tälläkin hetkellä on sellaiset päällä ilman mitään ongelmia.
Soittaa, tai vähintäänkin hyräillä Mr. Crowleyn kakkos-soolo.
Vierailija kirjoitti:
vaihtaa autoon kesä ja talvirengaat.
Taivuttaa äidinkielensä sanat oikein.
Totta. - Toisaalta se, että itse osaa, tai kuten minä luulen jollain lailla osaavani, mutta se ei aina riitä kun liikenne on myös joukkue laji. Toisin sanoen liikenteessä tulisi kyetä ottaman huomioon myös muut liikkujat ajoivat nämä sääntöjen mukaan tai ei. Esimerkiksi minua jaksaa hämmentää ne, jotka ajavat huomattavaa alinopeutta ja uskovat ajavansa turvallisesti. - Vaan ei merkittävän alinopeuden ajaminen, kuten 70 km/ tunnissa ajaminen ilman perusteltua syytä ole kivinkaan turvallista alueella, joka merkattu 100 km/ tunnissa alueeksi. Toisaalta itse saan varoa, ettei nopeus pääse nousemaan liian suureksi, koska nopeuden nousemista ei enää tunne niin hyvin kuin ennen kiitos paremman äänieristyksen. Mutta tämä ei ole tieteknään hyväksyttävä syy ajaa ylnopeutta ja vaarantaa liikennettä.