järkyttävän pinnallinen metti forssell
Järkyttävä reaktio Meidän tarina ohjelmassa. Myötähäpeäääää......
Kommentit (56)
Oon varmaan ainoa av-mamma, joka tykkäsi ohjelmasta. Minusta oli rohkeaa näyttää tunteitaan tuolla tavoin tv:ssä. Metin eka reaktio oli kyllä jäätävä, mutta suhtautui paremmin 95- ja 85-vuotiaisiin maskeihin. Olivat molemmat varsin charmikkaita vanhuksia. Mettihän sanoi itsekin, että häntä hävettää oma pinnallisuus ja se alkureaktio. Mummoksi meikattuna sanoi kuitenkin, että tulee tärkeämmät arvot esiin ja toivoo vain, että molemmat pysyisivät hengissä ja saisivat olla yhdessä noihin ikiin asti. Molemmat olivat selvästi liikuttuneita. Metti myös puhui kauniisti Mikaelin isyydestä. Oon itsekin seurannut Mikaelin instastoryja ja siinä on kyllä varsin omistautuva isä, joka jaksaa leikkiä, leikkiä ja leikkiä lastensa kanssa. Huomaa, että välittää jälkikasvustaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan ainoa av-mamma, joka tykkäsi ohjelmasta. Minusta oli rohkeaa näyttää tunteitaan tuolla tavoin tv:ssä. Metin eka reaktio oli kyllä jäätävä, mutta suhtautui paremmin 95- ja 85-vuotiaisiin maskeihin. Olivat molemmat varsin charmikkaita vanhuksia. Mettihän sanoi itsekin, että häntä hävettää oma pinnallisuus ja se alkureaktio. Mummoksi meikattuna sanoi kuitenkin, että tulee tärkeämmät arvot esiin ja toivoo vain, että molemmat pysyisivät hengissä ja saisivat olla yhdessä noihin ikiin asti. Molemmat olivat selvästi liikuttuneita. Metti myös puhui kauniisti Mikaelin isyydestä. Oon itsekin seurannut Mikaelin instastoryja ja siinä on kyllä varsin omistautuva isä, joka jaksaa leikkiä, leikkiä ja leikkiä lastensa kanssa. Huomaa, että välittää jälkikasvustaan.
Minäkin tykkäsin. Täällä moititaan Mettiä pinnalliseksi, mutta onhan hän vasta 25-vuotias eli aikas NUORI. Kuinka moni 25-vuotias julkkisnainen tai -mies ei ole pinnallinen,kun ihan tavis kaksvitoset ja jopa vanhemmatkin on tosi pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä jutuissaan, kuvissaan ja kumppanien haussa etc. Se on tätä päivää. Kuitenkin Metti kypsyi hyvin ajatukseen vanhenemisesta ja ulkoisista muutoksista ja minusta hän puhui lopuksi hyvinkin rehellisesti ja avoimesti. Kenelle tahansa nuorelle ajatus (ikuisesta) nuoruudesta ja kuolemattomuudesta on lähempänä kuin se väistämätön vanheneminen, muistan sen itsekin kun olin 20-30 vuotias, ei ajatus rypyistä pahemmin käynyt mielessä. Ja sittemmin, 50 :n lähestyessä voi jo alkaa ajattelemaan että miltä tulee näyttämään 20 vuoden sisällä. Ei tarvii kuin katsoa omaa yli 70 v. äitiään. Tuo muutos joka ohjelmassa tapahtui olisi varmaan liikuttanut aika montaa siinä kumppaninsa kanssa toisiaan katsovaa. Olkoon vaan leikkiä mutta ihan ajatuksia herättävää kuitenkin.
Eilistä ohjelmaa välillä vilkaisseena ainoa muistikuva on Metin polvista haalistuneet sukkahousut,ei nyt reikiä suoraan mutta iho paistoi läpi.No "muotibloggaja" on "muotibloggaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkäsin. Täällä moititaan Mettiä pinnalliseksi, mutta onhan hän vasta 25-vuotias eli aikas NUORI. Kuinka moni 25-vuotias julkkisnainen tai -mies ei ole pinnallinen,kun ihan tavis kaksvitoset ja jopa vanhemmatkin on tosi pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä jutuissaan, kuvissaan ja kumppanien haussa etc. Se on tätä päivää. Kuitenkin Metti kypsyi hyvin ajatukseen vanhenemisesta ja ulkoisista muutoksista ja minusta hän puhui lopuksi hyvinkin rehellisesti ja avoimesti. Kenelle tahansa nuorelle ajatus (ikuisesta) nuoruudesta ja kuolemattomuudesta on lähempänä kuin se väistämätön vanheneminen, muistan sen itsekin kun olin 20-30 vuotias, ei ajatus rypyistä pahemmin käynyt mielessä. Ja sittemmin, 50 :n lähestyessä voi jo alkaa ajattelemaan että miltä tulee näyttämään 20 vuoden sisällä. Ei tarvii kuin katsoa omaa yli 70 v. äitiään. Tuo muutos joka ohjelmassa tapahtui olisi varmaan liikuttanut aika montaa siinä kumppaninsa kanssa toisiaan katsovaa. Olkoon vaan leikkiä mutta ihan ajatuksia herättävää kuitenkin.
Minä tykkäsin kanssa. Metti vaikuttaa hyvältä äidiltä. Suorittaa tällä hetkellä yliopistotutkintoa myös.
Jostain syystä Mettiä inhotaan tällä palstalla aivan todella paljon, onhan hän hyvin kaunis nainen kyllä. Jostakin syystä jotain Sara Sieppiä AINA hehkutetaan Metin-lyttäysketjuissa.
Tuohan nyt on ihan tyypillistä noille nuorille, vasta elämänkoulun lastentarhasta päässeille tipusille, että he eivät voi käsittää, että hekin vanhenevat. Ja että ulkonäkö muuttuu eikä suinkaan välttämättä edukseen.
Huvittaa, että eräs ketju aiheesta ilmeisesti poistettiin, miksihän? Siinähän vaan hämmästeltiin Metin järkyttävää pinnallisuutta. Puhui aivan toista, mutta reaktionsa paljasti oikean minän. Nolo oli myös Miklu, joka mainostaa joka käänteessä opintojaan, ilmeisesti pelkkä yo-tutkinto on syönyt miestä.
En tunne kumpaakaan mitenkään entuudestaan, mutta pinnallisilta vaikuttivat molemmat. Toivottavasti jatkossa ohjelmassa on mielenkiintoisempia ihmisiä.
EI kovin fiksuja ole Metin blogin lukijatkaan, kommentoivat, että olivat jaksossa ihania ja aitoja? Mettihän nimenomaan näytti kuinka pinnallinen ja turhamainen on, vaikka puhuisi mitä.Miten rakastunut mieheensä voi olla, jos ei sietänyt edes kunnolla katsoa "vanhennettua" miestään? Vanheneminen tulee olemaan hänelle ilmeisen kova paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäsin kanssa. Metti vaikuttaa hyvältä äidiltä. Suorittaa tällä hetkellä yliopistotutkintoa myös.
Jostain syystä Mettiä inhotaan tällä palstalla aivan todella paljon, onhan hän hyvin kaunis nainen kyllä. Jostakin syystä jotain Sara Sieppiä AINA hehkutetaan Metin-lyttäysketjuissa.
Metti suorittaa yliopistotutkintoa koulussa, josta on ostanut itselleen opiskelupaikan. Ei päässyt kai koskaan oikeaan kauppikseen sisälle. Minulta meni taas maku Metistä, kun näin kuinka pinnallinen hän on oikeasti, vaikka mitä puhuisi ja kirjoittaisi. Puhui kauniisti, mikä on elämässä tärkeintä ja rakkaudesta, koska tietää mitä kuuluu sanoa kliseisesti, mutta järkyttyi ENITEN miehensä vanhentuneista kasvoista :D Miklu myös kertoi luvanneensa Metille pitää itsestään huolta. Eli kyllä tätä teemaa on ilmeisesti käsitelty kotona. Siis tosirakkautta ja onnellinen 10+, joopa joopa.
Aivan ihana jakso ja fantastista katsoa, kuinka kaksi ihmistä aidosti välittää toisistaan ja kykenevät tuomaan tunteet julkisesti esiin. Harvoin jos koskaan kuulee puolisoiden puhuvan toisistaan kauniisti muiden kuullen. Välittäminen ja positiivisen palautteen antaminen kun tuntuu olevan monelle vaikeaa. Suomessa kun mieluimmin tuodaan ilkeämielisyyttä julki, kuin hyvyyttä. Liekö meidän peruskateus kyseessä.
Enemmän saisi olla vastaavanlaisia pareja kuin Metti ja Miklu.
Lisäksi kauniisti oltiin osattu tehdä kummankin vanheneminen. Miklu komeana ja Metti äärimmäisen kauniina.
Kaikkea hyvää tälle parille ja heidän perheelle.
Ihan normaalia naisille. Eniten huvittaa se, miten palstamammat yrittävät Mettia mollata jostain sellaisesta ominaisuudesta, joka koskettaa nuorten ja nuorehkojen naisten enemmistöä.
Minusta nuo Metin vanhentamiset eivät olleet mitenkään onnistuneita. Ensimmäisellä kerralla muutosta ei tullut juuri lainkaan ja silti jo itkeä tihrusti kuinka vanhalta näytti. Mikaelille sentään laitettiin oikeasti maskilla se 30v lisää ikää ryppyineen päivineen.
Tänään tuli alkuillasta uusinta ja vahingossa tuli katsottua. No eipä ollut kummoinenkaan.
Kummatkin olivat hammaskuoret laitatuttanut. Ainut mitä huomasin ja itkua töhersi Metti.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi. Ja minusta on aika rohkeaa ja kypsää myös myöntää oma pinnallinen puolensa. Kyllä meillä monella sekin puoli on, se on ihan inhimillistä. Itse itkin liikutuksesta katsoessani ohjelmaa. Upea pari, jotka rakastavat toisiaan. On rahaa ja ulkonäköäkin, mutta se ei ole minulta pois.
Mitenhän Metti olisi reagoinut, jos hänestä olisi oikeasti tehty 30 vuotta vanhemman näköinen ensimmäisessä muutoksessa. Nythän muutosta ei kunnolla edes huomannut ainakaan tv:n välityksellä.
siis miksi tätä ei näe nyt katsomosta?
Mitäpä sitten, kun vanhemmiten tulee kaikenlaista kremppaa, tulee isoja leikkauksia, jotka kenties muuttavat ulkonäköä/vartaloa? Siinä vaiheessa kysytään sitä tosi rakkautta, ja ne ulkoiset avut jäävät toiseksi siinä vaiheessa. Toivottavasti.
minusta he olivat vanhuksina viehättävän näköisiä! :D mutta metti ei vanhentunut ekassa muutoksessa yhtään, näytti ehkä säkällä 10 v vanhemmalta.
Mettistä on todella paljon ketjuja tällä foorumilla, miksi?