Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-ikäiset miehet ja nuoret naiset on kupla

Vierailija
28.08.2017 |

Miten muka voi käytännössä toimia 40-50v miesten ja 20-30v naisten liitot? Vai haluaako miehet lapsia vielä niin vanhana? Suurin osa nuorista naisista haluaa, joten ryhtyvätkö miehet lapsiperhe-elämään miellyttääkseen naisia? Ja usein vielä uusintakierrokselle. Kyllä mulle yksi lapsikatras elämässä riittää.

Nämä liitot ei taida kuitenkaan olla niin yleisiä käytännössä kuin mitä miesten kuolaaminen nuorten naisten perään on.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tällä hetkellä seurustele, mutta kahden lapsen yh-äitinä hakeudun nimenomaan vanhempien miesten seuraan. Ei tarvi enää opettaa tavoille.

Vierailija
2/19 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä kuulostaa siltä että kaikki miehet haluaisivat nuoren naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä välillä kuulostaa siltä että kaikki miehet haluaisivat nuoren naisen.

Niin tuntuu, mutta minä kyllä haluaisin vanhemman :D

Vierailija
4/19 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta 15v nuorempien kanssa Tinder-treffit on enemmänkin seksuaalista kokemusta puolin ja toisin. Yhden kanssa olisin ehkä voinut harkita seurustelua, jos olisi tähdet osuneet kohdalleen.

En nyt itse ala kelailemaan omia syitäni miksi aikanaan koitin tätäkin maailmaa, koska ne on aika ilmiselviä.

Mutta ei se nuorempi nainen (tai mieskään?) ihan mikään uhri ole, eli moni saa parasta seksiään koskaan ja uskaltaa myös kysyä erilaisia kokeiluja, mitä ei ehkä aiemmassa suhteessaan ole pystynyt puhumaan, vaikka olisi halunnut. Paljon on myös oman kehon hyväksyntää, eli on esimerkiksi vaikka rinnat hieman (siis oikeasti todella vähän) eri paria ja se on aiheuttanut koko nuoruuden seksuaalisuuteen estoisuutta ja häpeilyä. Siinä olen mielestäni onnistunut hyvin, että tuollaiset asiat on saatu keskusteltua oikeisiin mittasuhteisiinsa ja kas kummaa seksistäkin nauttii sitten ihan eri tavalla.

Vierailija
5/19 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin huomasin, että ikäiseni miehet yleensä etsivät nuorempaa. En heille kelvannut, joten päädyin nuorempaan mieheen. Enkä ole katunut.

Vierailija
6/19 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat on parempia seksissä. Vanhemmat ukot ovat homofoobisia ja muutenkin estoisia kaikkeen kivaan. Kannattaa ottaa nuorempi mies.

Vierailija
7/19 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että varttuneemmat sekä miehet että naiset etsivät nuorempaa kumppania. Ehkä taustalla on jokin ahdistus omasta ikääntymisestä.

Vierailija
8/19 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies 50v ei jaksaisi hoitaa pikkulapsia eikä edes kuunnella äänekkäitä lapsia.

Vierailija
9/19 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tällä hetkellä seurustele, mutta kahden lapsen yh-äitinä hakeudun nimenomaan vanhempien miesten seuraan. Ei tarvi enää opettaa tavoille.

Se, että naiset ohjeistaa ei ole mikään yllätys.

Vierailija
10/19 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmat on parempia seksissä. Vanhemmat ukot ovat homofoobisia ja muutenkin estoisia kaikkeen kivaan. Kannattaa ottaa nuorempi mies.

Kenelle olet uskollinen kolmen kimpassa?

Vierailija
11/19 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulle riitä se, että itse otat? Miksi sun pitää murehtia muiden elämänvalinnoista?

Vierailija
12/19 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta vanhempi mies.

On kokemusta, viisautta, kypsyyttä, rauhallisuutta ja karismaa.

Vierailija
13/19 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät 20-30-vuotiaat naiset lapsia tee. Sen sijaan sellainen neljänkympin tienoilla oleva ensisynnyttäjä viiskymppisen puolisonsa kanssa on ihan standardi näky katukuvassa.

Vierailija
14/19 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolesta kaikki 20-30 vuotiaat naiset saa ottaa itseään kaksi kertaa vanhemman miehen itelleen jos sellaisista tykkää. Totuus on, että 45 vuotiaat ja sen yli, miehellä siitin toimii jos toimii, tarvitsevat sinisen napin useimmiten. Minä harrastan nuoria miehiä 25-30 vuotiaita, saan heiltä takuuvarmaa hyvää seksiä, ja ovat muutenkin innokkaita ja iloisia veijareita, toisin kuin nämä ikäiseni vanhat äijät ; )

Vierailija
15/19 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kovin moni 50v. mies halua lapsia enään,kun on jo ennestään.Siksi minulla (nainen 36v.)yleensä nuo tapaamiset loppuu,kun haluaisin itse lapsen(minulla ei ole lapsia) ja nämä miehet eivät.Enkä halua vaan mitään seksisuhdetta.

Vierailija
16/19 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, en kenenkään toisen jätettä ottais, niitähän ne keski-ikäiset miehet on ja jos vielä on lapsiakin jo valmiina, niin ei ikimaailmassa. Sitähän jäis leskeksikin jo alta viiskymppisenä, mitä tuttavamiehiä seuraa, monet kuukahtaa ennen aikojaan. Jos taas mies on kokematon keski-ikäisenä, niin sen täytyy olla jotenkin omituinen, koska parhaat kyllä on varattuja. 

Inhottavat ajatus tuokin, että vanhempi mieshän on jo opetettu tavoille, ei tarvi itse opettaa. Jonain koiranako te miestä pidätte? Kyllä hyvä mies osaa tavat jo nuorena. 

Vierailija
17/19 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on täysin hölmö kuvitelma, että ikä tekisi viisaammaksi. Yhtä perseestä vanhempikin mies voi olla kuin on esim. nuorena ollut. Ei sillä iällä ole mitään tekemistä sen kanssa.

Vierailija
18/19 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän se menee niin, että huono mies on vielä huonompi vanhana. Toki jotkut älyää muuttaa tapansa, mutta harvempi. Esim. tuttavamies on aina pettänyt vaimojaan ja naisystäviään (joita on riittänyt), nyt kun jo kohta 70, ei saa enää naisia Suomesta, mutta lähteekin ulkomaille seksituristimatkoille ja nykyinen vaimo uskoo, että juu ihan on viatonta. Toinen  on aina ollut vähän viinaanmenevä, no nyt viiskymppisenä juo entistä enemmän. Väkivaltaisesta tulee entistä väkivaltaisempi. Naisia väheksyvästä tulee entistä väheksyvämpi, kun oma mieheys alkaa rapistua. Jnejne. Ei kukaan jalostu pelkästään iän takia, vaan ainoastaan jos haluaa. Pätee myös naisiin. Ja suurin osa ei halua. 

Vierailija
19/19 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan eri asia, mitä halutaan ja mitä saadaan.

Siksi toisekseen ei kannata tehdä jostain deittipalvelun ikätoiveista kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Jos 40-vuotias mies etsii 20-40-vuotiasta naista, hänelle siis kelpaa myös ikäisentä. Mutta jos jostain luonnonoikusta parikymppinen kiinnostuisi hänestä, ei ikä este olisi.