Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinun autosi itsestäänselvyys myös työ/koulutoveriesi kuljettamiseen?

Vierailija
28.08.2017 |

Kouluryhmässä on tilanteita, että koko luokka menee opintokäynnille jonnekkin koulupäivän aikana, onko siis ne, joilla on auto, heidän autonsa jotenkin itsestäänselvyys, että heidän autonsa toimii taksina myös muille?

Mikäli kyllä, perustele.

Mikäli haluaisit huristella sinne omalla autollasi omia polkujasi, yksin, perustele, millä perustelisit sitä luokalle.

Alkaa minusta tämä yhteisöllisyys mennä stna liian pitkälle.....

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään matkalasku koululle, ilmaiseksi ei tarvitse kenenkään ajella.

Vierailija
22/29 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kamalasti rojua takapenkille

Muuttokuorma, pari lipastoa autoon ja etupenkille lastenistuin:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiskoulutuksesta en tiedä , mutta meidän työpaikalla pomoni on sitä mieltä, että minun pitää aina  kuljettaa muita ja toimittaa milloin mitäkin tyhjänpäiväisiä asioita, viinaa juhliin , hakea lahjoja tai kukkia, tai ostaa tarjottavaa. Kokouksiin ja koulutuksiin hän määrää kuka menee autolla.  En vastuukysymysten vuoksi kuljeta enää ketään. Autopaikkani , jossa on sähkötolppa näkyy pomon ikkunasta, joten on vaikeata valehdella, että tulin mieheni kyydillä. Joudun siis pysäköimään kauas yleiselle parkkipaikalle ja sanon etten ole tänään autolla. Meillä on usein työn puolesta juhlia, jossa osa haluaa kaatuilla kaatokännissä. Minä ja muutkin autolliset ovat ilmoittaneet, että pelkällä bensalla ei kuljeta minnekään. Pitää maksaa ja kustantaa myös autonpito. Olen ollut tuolla jo kohta 20 vuotta töissä, eikä muita ongelmia kuin nuo alkoon rakastuneet, aina kyytiä ruinaavat autottomat. Olemme kaikki hyvin tuttuja muuten keskenämme ja autolliset kuljettavat kyllä toisiaan harrastuksiin. Tykkään kyllä ajaa ei silti, mutta yksin.

Vierailija
24/29 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luokan ainoa, jolla on 7 paikkainen tila-auto. Arvatkaa kuka on siis vakiokuski? Onneksi reissulta palataan aina bensiksen kautta ja koulun kortilla tankataan.

Vierailija
25/29 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli koulussa osa kortittomia. Itsellä auto niin tietenkin kuljetin heitä. Töissä taas nyt on koulutuksia. Harvemmin mun autolla mennään, mutta aina silloin tällöin. Työnantaja maksaa tästä.

Vierailija
26/29 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän aikuisopiskelijaryhmässä kun puolella on oma auto, ei onneksi tule tilanteita että kukaan joutuisi vastentahtoisesti tai aina kuskiksi. Yleensä löytyy vapaaehtoisia kuskeja, joille sitten maksetaan kuskin ja kyytiläisten kesken sovittu bensaraha.

Rikotte lakia antamalla kuskille rahaa.

Vierailija
27/29 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itsestäänselvyys,

Vierailija
28/29 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siis kieltäytyä kohteliaasti ottamasta ketään kyytiin? 

Vierailija
29/29 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työajoista omalla autolla saa laskuttaa kilometrikorvauksen a