Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies mököttää jos ei pääse katsomaan Formuloita .

Huolestunut91
28.08.2017 |

He!
Mitä pitäisi tehdä?
Mieheni on nyt monta kuukautta riehunut kavereidensa kanssa Olohuoneessa katsoessaan Formuloita,
Ja jos jotain tulen sanomaan asiasta esim." Olkaapa nyt vähän hiljempaa" he ovat mukamas kuulematta ja sama "Räikkösen ja Bottaksen ja vitun hamiltonin" huudatus jatkuu, olen myös yrittänyt piilottaa Tv:n piuhat sillä ajaksi kun menen esim ulos mutta kun tulen takaisin niin siellä onkin naapureiden televisio jo asemissa ja täysi kotikatsomo paikallaan, myös monet naapurit ovat tulleet valittamaan älämölystä ja mieheni vastaa aina naapureilleen" Nyt on formulat painukaa v******
Onko tämä Formula huuma ihan tervettä? Ennen Formuloita on kyllä ihan Rakastava mies, mutta nyt on alkanut käyttäytymään kuin teini.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo homma on ratkottu miesluolalla monissa kodeissa jossa saa sitten möykätä rauhassa. Baari ja menee kaverille katsomaan on yksi ratkaisu.

Se, että joku tuntee ja elää intohimoisesti ei ole paha asia. Jos haluaa olla ihmisen kanssa jolla ei ole mitään tunteita, harrastuksia ja mikään ei liikuta, hetkauta suuntaan tai toiseen sitten pitää etsiä sellainen ihminen joka on kuin lobotomian saanut zombie.

Vierailija
2/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baaria olen jo ehdottanut, mutta siellä on kuulemma p**** TV niin sinne ei voi mennä.Lähinnä naurattaa mieheni käytös..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma meilläkin oli jalkapallon suhteen, kyllä se loppuu usko pois:)

Vierailija
4/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille ettei formuloissa tapahdu nykyään mitään ja että etsii järkevämpää katsottavaa.

Vierailija
5/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen formuloita? Kauanko olette tunteneet? Puoli vuotta?

Vai tänä vuonnako mies on yhtäkkiä formuloista innostunut?

Vierailija
6/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, kaikkihan me jotenkin reagoidaan ja eletään. Oma nainen käkättää ja joskus mouhoaa noista realitysarjoista joita en itse seuraa. Yhdessä jos haluaa asua, niin sellaista se on, toinen voi puhua, nauraa ja niinsanotusti elää eikä ole kuollut.

Jos mitään ei kestä, pitää muuttaa yksin asumaan.

Vierailija
7/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti vuoden tauon formuloista, ainakin hänen mukaansa

Vierailija
8/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kohteliasta sinua sekä naapureita kohtaan, että mies kavereineen voisi välillä mölistä siellä kavereidensa luona. Vai eikö kavereilla ole enää asiaa pystyttää kisakatsomoa olohuoneisiinsa kyseisen elämöinnin vuoksi?

Vierailija
9/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niissä tapahdukkaan😆 Sitä olen hänelle yrittänyt selittää, kuulemma en ymmärrä autoista/Formuloista yhtään mitään, olen jopa yrittänyt katsoa niitä hänen ja vieraidensa kanssa mutta ei siinä menekkään kuin max.10minuuttia ennen kuin häädetään pois olohuoneesta...

Vierailija
10/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut heidän tyttöystäviensä kanssa asiasta, kuulemma hekin ovat yrittäneet häätää mölyapinoita baariin katsomaan kisaa, jos he eivät baariin mene he menevät joko veljeni tai siskoni miesystävän kanssa katsomaan kisaa.., ja sama lopputulos..

Vierailija
11/11 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi