Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei vaan saa töitä

Vierailija
28.08.2017 |

Mikä vaan työ kelpaa, mutta mihinkään en kelpaa.

:(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
2/15 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yleensä aina työllistynyt kohtuu vaivattomasti, mutta en vielä koskaan ole päässyt tekemään koulutusta vastaavaa työtä. Ja näitä koultuksiakin alkaa jo olemaan ihan valittavaksi asti.

Eli ihan hanttihommia teen, tosin täyspäiväisesti, niin kauan kuin fysiikka kestää. Koulutukseni tasoisella työllä ansioni olisisvat 3000€ luokkaa mutta "tienaan" tällä hetkellä hikisessä työssäni 1700€ -verot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yleensä aina työllistynyt kohtuu vaivattomasti, mutta en vielä koskaan ole päässyt tekemään koulutusta vastaavaa työtä. Ja näitä koultuksiakin alkaa jo olemaan ihan valittavaksi asti.

Eli ihan hanttihommia teen, tosin täyspäiväisesti, niin kauan kuin fysiikka kestää. Koulutukseni tasoisella työllä ansioni olisisvat 3000€ luokkaa mutta "tienaan" tällä hetkellä hikisessä työssäni 1700€ -verot.

Kiva, että jollain on töitä. 

Vierailija
4/15 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin haastattelussa ja sanoin suoraan, että olen tällä hetkellä hoitovapaalla ja uusi paikka pitää löytää, koska oma kysyinen työpaikka menossa konkurssiin. No, kävikin et sain työpaikan ja aloitan tällä viikolla. Tuli pikkusen kiire hankkia lapselle hoitopaikka, mutta sekin onnistui.

Itsekkin olen välillä työlistynyt hyvin, mutten omaan alaan

Vierailija
5/15 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka välillä tuntuu turhalta koko työnhaku tee silloin, mitä haluat. Vaikka ulkoile, kuvaile vaikka luontoa tai mitä haluat. Tutustu uusin ihmisiin. Kyllä töitä löytyy jossain vaiheessa

Vierailija
6/15 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka välillä tuntuu turhalta koko työnhaku tee silloin, mitä haluat. Vaikka ulkoile, kuvaile vaikka luontoa tai mitä haluat. Tutustu uusin ihmisiin. Kyllä töitä löytyy jossain vaiheessa

Ei tunnu siltä. Mahdollisuudet huononee koko ajan, mitä enemmän aikaa kuluu. 

Vierailija
7/15 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty elämään normaalia elämää työttömänä. En pidä edes normaalia yhteyttä ystäviin enkä perheeseen. Vetäydyn yksin kuoreeni ja olen vain kotona.

En käy edes ravintoloissa syömässä, koska en koe ansaitsevani sitä.

Vierailija
8/15 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pysty elämään normaalia elämää työttömänä. En pidä edes normaalia yhteyttä ystäviin enkä perheeseen. Vetäydyn yksin kuoreeni ja olen vain kotona.

En käy edes ravintoloissa syömässä, koska en koe ansaitsevani sitä.

Sama. Toisaalta ei ole rahaa. Aika kuluu kyllä ulkona niin, että ihmiset varmaan luulee, että olen joku spurgu. Kohta varmaan olenkin.

Vierailija
9/15 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiertänyt joka ikisen yrityksen 20 km säteellä kotoasi ja käynyt henkilökohtaisesti kysymässä mitä tahansa työtä joka pomolta? Myös maatiloilla on pula työntekijöistä.

Jos ei tärppää, ulota alue 40 km säteelle. Käy lisäksi palvelutaloissa, vanhainkodeissa, päiväkodeissa, seurakunnassa jne.

Tule sitten vasta sanomaan, että et ole löytänyt työtä, vaikka tekisit mitä tahansa hommaa.

Vierailija
10/15 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itehän en meinannu millään saada töitä, ainoo työkokemus oli 16-vuotiaana kesätyöt, sitt ku vihdoinki parikymppisenä nappas nii se oli paskin työhakemus ikinä :D tein hakemuksen hirveessä kiireessä ku hakuaika umpeutu puolen tunnin päästä siitä ku äkkäsin ilmotuksen. Kyllä oli suuri yllätys ku pääsin haastatteluun ja vielä suurempi yllätys että sain paikan vaikka siihen oli 300 muuta hakijaa...Siis vaikee uskoo ett sain sen ku mulla ei ollu alalta mitään kokemusta, koulutus vain osittain alaa

liittyvä, mutt toisaalta haastattelu meni hyvin. Silti jotenkin naurattaa ett sain sen työn niin surkeella hakemuksella, aika paljon oli tuuria kyllä siinä. Ja kaiken kukkuraks kyseessä oli ihan huippu työpaikka :)

Toivottavasti apkin pääset pian töihin! Tsemppiä kaikille muillekin työnhakijoille!!

Vierailija
11/15 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, toisten on vaan pakko olla töissä. Ei oikein pääse työttömäksikään millään. Ei tääkään nyt niin kivaa ole.

Vierailija
12/15 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, toisten on vaan pakko olla töissä. Ei oikein pääse työttömäksikään millään. Ei tääkään nyt niin kivaa ole.

"Pääse työttömäksikään". Paljoa et taida ymmärtää. 

Vierailija
13/15 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tätä samaa narinaa työttömyydestä?

Kun tämän palstan viestejä lukee, niin ymmärtää myös miksi palstalaiset ovat pääosin työttömiä.

Vierailija
14/15 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinais Suomessa 30 000 uutta työpaikkaa, kai joku käy?

Vierailija
15/15 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kiertänyt joka ikisen yrityksen 20 km säteellä kotoasi ja käynyt henkilökohtaisesti kysymässä mitä tahansa työtä joka pomolta? Myös maatiloilla on pula työntekijöistä.

Jos ei tärppää, ulota alue 40 km säteelle. Käy lisäksi palvelutaloissa, vanhainkodeissa, päiväkodeissa, seurakunnassa jne.

Tule sitten vasta sanomaan, että et ole löytänyt työtä, vaikka tekisit mitä tahansa hommaa.

Voisiko joku alapeukittaja perustella alapeukkunsa?

Mikä tässä työnhakutavassa on vikaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän