Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennuslääkkeiden tarkoituksena on saada masentunut olemaan hiljaa

Vierailija
28.08.2017 |

Kuormittamatta läheisiä ja ennen kaikkea terveydenhuoltojärjestelmää. Turha kuvitella että ketään kiinnostaa muu, kuin se että ainainen valitus loppuu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on yleensä hiljaa.

Vierailija
2/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän on yleensä hiljaa.

Koska lääkkeet toimivat. Muuten itkisivät ja valittaisivat kaikki uuvuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kokeilin kerran ja lääke sai minut hyvin hiljaiseksi sängyn pohjalle makaamaan. Jopa olin tyytyväinen siihen tyhjään oloon, mikään ei hetkauttanut mihinkään suuntaan, ei ollut mitään tunteita tai kiinnostusta mihinkään. Parin kk jälkeen jotenkin heräsin ja tajusin että pakko pelastaa aivot ja lääkkeet jäi välittömästi siihen.

Vierailija
4/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuit naulan kantaan.

Ei ne lääkkeet mitään auta eikä paranna. Hiljaisiksi ja vaivattomiksi ne ihmiset on vaan tarkoitus tehdä.

Vierailija
5/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te sitten kirjoittelette koko ajan tänne?

Vierailija
6/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä olen käyttänyt kohta 10 vuotta masennuslääkettä. Sitä ennen itkin ja hukailin enkä pystynyt mihinkään. Nyt olen iloinen ja seurallinen, työelämässäkin hyvin pärjäävä, johtoasemassa. Kukaan ei uskoisi! Lääkkeet ovat tehneet minusta toimintakykyisen ja terapiassa käsittelen ongelmiani.

Vierailija
7/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi hyvin burn outissa: pystyin taas nukkumaan mitä en ollut pystynyt edes kaksinkertaisten unilääkkeiden avulla, kykenin jonkin ajan kuluttua terapiaan jossa pohdin miski kuormitun jne. Ja jätin lääkkeet hitaasti pois kun olo oli parantunut normiksi. Aika monilla toimii, ei kaikilla eikä missään nimessä vain nappi jolla kaikki korjaantuu, siihen korjaantumiseen tarvitaan myös omaa tahtoa, aktiivisuutta ja motivaatiota ja lääkitys voi sitä oloa parantaa niin, että voimia omaan tahtoon jne löytyy.

Vierailija
8/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi masentuneen pitäisi olla hiljaa kun eivät muutkaan ole? En nyt ihan ymmärtänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi