Mitä väärää on siinä, että ajattelee, että miehellä ja naisella
on erilaiset roolit perheessä ja yhteiskunnassa? Miksi minun pitäisi naisena sallia, että mies tekee mun työt ja että hän vaatisi, että minä ottaisin miehen paikan perheessä?
Kommentit (4)
Nainen sallii ja mies vaatii..niinpä niin
Vierailija kirjoitti:
Ajattele vapaasti ja toimikaa omassa parisuhteessanne kuten haluatte, älä kuitenkaan yritä laittaa muita yhtä ahtaaseen muottiin.
Feministit ovat juuri niitä ihmisiä, jotka aina jaksavat valittaa siitä jos nainen päättää jäädä kotiäidiksi. En minä ole koskaan kotiäitien suusta kuullut, että he vaatisivat uraohjusnaisia perustamaan perhettä, ja jäämään kotiin lastensa kanssa. Juurikin feministien puolelta tulee painostusta kotiin jäävien naisten suuntaan mutta toisinpäin sitä ei tapahdu. Feministit hyväksyvät sellaiset valinnat, jotka ovat linjassa heidän oman maailmankuvansa ja elämänkatsomuksensa kanssa. Kaikki muu on heidän mielestään väärin. Tällainen uhriutumismentaliteetti heissä on se pääasiallinen syy, miksi heistä ei pidä kukaan normaali ihminen.
Itse haluan, että mies on perheen pää ja haluaa elättää perheen. Nainen hoitaa kotona lapsia, kun he ovat pieniä ja voi sitten myöhemmin käydä töissä, joko kokoaikaisesti tai osa-aikaisesti. Päävastuu elättimisestä on miehellä. Mies myös maksaa naiselle eläkevakuutusta ja osallistuu perhe-elämään MIEHENÄ ei naisena. N27
Ajattele vapaasti ja toimikaa omassa parisuhteessanne kuten haluatte, älä kuitenkaan yritä laittaa muita yhtä ahtaaseen muottiin.