Kuka on äskettäin käynyt yksityisellä paikkauttamassa hampaita?
Kommentit (10)
Paikattiin iso reikä ja vaati kaksi käyntiä ennen kuin tuli kuntoon. Minulle jäi Kela-korvauksen jälkeen maksettavaa 60euroa. Ei paha mielestäni.
...siis maksoin 77 euroa kaupungin omassa hammashoitolassa kolmen hampaan paikkauksesta ja hammaskiven poistosta. Tehtiin yhdellä kertaa kaikki. Aikaa tarkastukseen joutui odottamaan noin 4 kk ja sen jälkeen noin 3 viikoa paikkauksiin.
pelkoisiin potilaisiin. Esimerkiksi Naantalissa toimi yhteen aikaan yksityinen lääkäri, joka oli erikoistunut hammaslääkärikammoisiin potilaisiin.
kävi. Tais olla 132 e kerta, jolloin paikattiin pari hammasta. Perustarkastus oli n 80 e. Uudellamaalla siis.
Jokaisesta pinnasta veloitetaan. Pieni reikä siis halvempi ja koko hammas " maltaita"
just tänään kävin paikkauttamassa reiän yths:llä. 6 egee maksoi! :)
siihen sisältyi normaali vuositarkastus, röntgenkuvat, yhden isomman reiän paikkaus (eri kerta), suuhygienistin tunnin vastaanotto (eri kerta).
Lääkäri tutki, mutta ei löytänyt muuta syytä kuin että olen tod. näk. purrut hampaita yhteen unissani. Maksoin käynnistä (tasoitti parin hampaan pintaa) 0¿!
Sitten voin kertoa, mitä maksoi. Mulla varmaan paikka irronnut tai iso reikä, hammaslankaki vihloo kauheasti.
Vierailija: