Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on äskettäin käynyt yksityisellä paikkauttamassa hampaita?

Vierailija
03.04.2006 |

Paljonko maksoi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitten voin kertoa, mitä maksoi. Mulla varmaan paikka irronnut tai iso reikä, hammaslankaki vihloo kauheasti.

Vierailija
2/10 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikattiin iso reikä ja vaati kaksi käyntiä ennen kuin tuli kuntoon. Minulle jäi Kela-korvauksen jälkeen maksettavaa 60euroa. Ei paha mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis maksoin 77 euroa kaupungin omassa hammashoitolassa kolmen hampaan paikkauksesta ja hammaskiven poistosta. Tehtiin yhdellä kertaa kaikki. Aikaa tarkastukseen joutui odottamaan noin 4 kk ja sen jälkeen noin 3 viikoa paikkauksiin.

Vierailija
4/10 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkoisiin potilaisiin. Esimerkiksi Naantalissa toimi yhteen aikaan yksityinen lääkäri, joka oli erikoistunut hammaslääkärikammoisiin potilaisiin.

Vierailija
5/10 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi. Tais olla 132 e kerta, jolloin paikattiin pari hammasta. Perustarkastus oli n 80 e. Uudellamaalla siis.

Vierailija
6/10 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisesta pinnasta veloitetaan. Pieni reikä siis halvempi ja koko hammas " maltaita"

Vierailija
7/10 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tänään kävin paikkauttamassa reiän yths:llä. 6 egee maksoi! :)

Vierailija
8/10 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen sisältyi normaali vuositarkastus, röntgenkuvat, yhden isomman reiän paikkaus (eri kerta), suuhygienistin tunnin vastaanotto (eri kerta).

Vierailija
9/10 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri tutki, mutta ei löytänyt muuta syytä kuin että olen tod. näk. purrut hampaita yhteen unissani. Maksoin käynnistä (tasoitti parin hampaan pintaa) 0¿!

Vierailija
10/10 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voin kertoa, mitä maksoi. Mulla varmaan paikka irronnut tai iso reikä, hammaslankaki vihloo kauheasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi