Vesa Keskisen tuorein juoppoputki 13 pv - miten Jane-vaimo jaksaa katsella?
Vesa Keskinen tilittää lehdistössä miten ryyppäsi synttäreidensä jälkimainingeissa 13 päivää putkeen eikä ollut missään tekemisissä esim. pienten lastensa kanssa. Siis eristäytyi ryyppäämään .
Sinänsä hyvä ettei lasten tarvitse todistaa isänsä alennustilaa.....mutta miten ja miksi ihmeessä Jane-vaimo jaksaa katsella tuollaista touhua?
Kyllä meillä olisi avioliitto katkolla tuollaisen touhun ansiosta!
Kommentit (88)
Ai miksikö?
Antti Tuiskua lainatakseni: "rahan takii". Niillähän ei juorulehtiin annettujen haastattelujen perusteella ole avioehtoa eli taloudelliset syyt tulee ihan ekana vaihtoehtona mieleen.
Ja ehkä Jane nauttii siitä ajasta, kun ei tarvitse seurustella Veskun kanssa vaan voi keksittyä ihan kokonaan itseensä ja lapsiin?
Miten voi juoda edes kahta päivää putkeen??
Olen joskus kokeillut, ja jo ekan illan jälkeen on niin paska olo + kuvottaa ajatus lisää juomisesta, että ei vaan onnistu.
Juomisesta tulee muutenkin yleensä vaan fyysisesti huono-olo, eikä mitään rentoa tai hyvää oloa.
Miten/miksi niin monet juo usein ja useamman päivän, masokismiä voida joka päivä pahoin 2 viikkoa putkeen? Humalahan on käytännössä kuin matkapahoinvointi yhdistettynä oksennustaudin alkuoloon
S-marketissa kassajonossa näin jonkun lehden kannen, jossa luki Vesan ryyppyputkesta että "Jane antoi luvan". Jos Vesalta lähtee henki ryypätessä, periikö Jane?
Vesa on hoitanut homman niin, että saa tehdä mitä haluaa. Vaimo on kieli- ja ammattitaidoton, hänellä ei ole täällä mitään muuta kuin Vesa ja lapset. Lehtitietojen mukaan avioehtokin on sellainen, että vaimo ei saa mitään! Hän on siis täysin miehensä armoilla.
Tottakaai Jane on Vesan kanssa vain rahan takii. Mutta kait tuo on vähän sellainen win-win tilanne. Jane tulee erittäin köyhistä oloista ja saa nyt elää taloudellisesti hyvin turvattua elmää samoin hänen lapsensa. Vesku taas sai lapsilleen kauniin ja hyvän äidin joka tulee kulttuurista jossa naisen kuuluukin tehdä kotityöt ja hoitaa lapset ilman valittamista siitä ettei mies osallistu. Mies tuo leivän pöytään ja se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Tottakaai Jane on Vesan kanssa vain rahan takii. Mutta kait tuo on vähän sellainen win-win tilanne. Jane tulee erittäin köyhistä oloista ja saa nyt elää taloudellisesti hyvin turvattua elmää samoin hänen lapsensa. Vesku taas sai lapsilleen kauniin ja hyvän äidin joka tulee kulttuurista jossa naisen kuuluukin tehdä kotityöt ja hoitaa lapset ilman valittamista siitä ettei mies osallistu. Mies tuo leivän pöytään ja se riittää.
Juuri näin. Janellahan on kaikki paremmin kuin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
S-marketissa kassajonossa näin jonkun lehden kannen, jossa luki Vesan ryyppyputkesta että "Jane antoi luvan". Jos Vesalta lähtee henki ryypätessä, periikö Jane?
No ei, kun puolisot eivät peri toisiaan Suomessa. Vesalla on kaksi lasta, he perivät.
Eiköhän se Jane ole vaan helpottunut kun ei tarvitse olla tekemisissä tankero-englantia sönköttävän mumisijan kanssa. Miettikää hei itse.
Ja jos Vesalle jotakin noilla reissuillaan tapahtuisi, lapsethan ne perijät olisi ja Jane lasten laillisena huoltajana toki hoitaisi raha-asiat kunnes lapset olis täysi-ikäisiä.
Jos on niin hyvä taloudellinen tilanne että voi huoletta pitää ryyppyputken, sekä niin iso asunto ettei haittaa puolison yöunia niin mitä väliä sillä kuinka pitkän putken puoliso pitää?
Niinhän sinä nyt sanot, mutta jos itse olisit samassa tilanteessa ja ryyppääjä olisikin oma rakas miehesi, niin asia onkin ihan eri. Näitä päivittelijöitä ja viisastelijoita riittää, mutta jos itse joutuu kyseiseen tilanteeseen, niin asiat ei olekaan niin yksinkertaisia. Itse olen kokenut tuon enkä enää enää ikinä neuvo muita juuri missään asioissa. Sama se on esim. pettämisen yms kanssa. Näitä kerrasta poikki- viisasteluja riittää ( koska koetaan ettei omalle kohdalle tietenkään voi ikinä sellaista sattua, vaan se koskee vain jotain rupusakkia ja muita), mutta jos tosipaikka on edessä, niin ei se sitten niin helppoa olekaan...
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus kokeillut, ja jo ekan illan jälkeen on niin paska olo + kuvottaa ajatus lisää juomisesta, että ei vaan onnistu.
Juomisesta tulee muutenkin yleensä vaan fyysisesti huono-olo, eikä mitään rentoa tai hyvää oloa.
Miten/miksi niin monet juo usein ja useamman päivän, masokismiä voida joka päivä pahoin 2 viikkoa putkeen? Humalahan on käytännössä kuin matkapahoinvointi yhdistettynä oksennustaudin alkuoloon
Huono-olo, masokismiä, alkuolo - miksi elämäm koululaiset yrittävät niin kovasti pönkittää itsetuntoaan netissä jotain ylempiluokkaista esittämällä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko noin naiivi? Jos sinä et voi juoda montaa päivää, niin kukaan muukaan ei voi? Vesa on alkoholisti ja tottakai voi juoda monta päivää putkeen. Juomiseen tulee pakkomielle, mitä ei voi enää itse hallita. Ei se mitään mukavaa pikku tissuttelua ole tuossa vaiheessa vaan pakkomielteistä ja sairasta touhua. Tottakai selittää lehdissä asiat parhain päin, koska ei itsekään ole alkoholismiaan hyväksynyt ja koettaa jälkikäteen kaunistella totuutta.
Jane on Brasiliasta, todennäköisesti melko köyhistä oloista, ei osaa englantia eikä suomea, ja liitto Vesan kanssa on diili, jolla saadaan edes jokseenkin hyvä tulevaisuus (rahallinen turva ja ihan konkreettinen turva, ei tarvitse pelätä rikollisuutta), lisäksi äitinsäkin taitaa pyöriä täällä aika paljon? Varmaan ihan tyytyväinen vain, kun ei tarvitse katsella juoppoa, punakkaa ja vanhaa suomiäijää. Hän keskittyy lasten kanssa olemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus
Juomisesta tulee muutenkin yleensä vaan fyysisesti huono-olo, eikä mitään rentoa tai hyvää oloa.Miten/miksi niin monet juo usein ja useamman päivän, masokismiä voida joka päivä pahoin 2 viikkoa putkeen? Humalahan on käytännössä kuin matkapahoinvointi yhdistettynä oksennustaudin alkuoloon
Ihmiset ovat erilaisia, suurelle osalle humala tuo rentoutuneen ja euforisen olon. Laskuhumala sitten päinvastoin. Harvalle se alusta asti on pelkkää päänsärkyä ja pahoinvointia.
Vesa tekee niiiin paljon töitä, että on ihan varmasti oikeutettu vaikka kuukauden putkeen. Työpäivätkin venyvät tietty pitkiksi, okei, mutta Jane ja lapset ovat koko ajan tiiminä mukana ja kotiin on kymmenisen metriä matkaa.
Voisihan Vesa lähteä yksin myös esim. viikkojen pituisille työmatkoille ulkomaille, mutta kotonaan taitaa kuitenkin oleskella ja mitä nyt perheen kanssa Brasiliaan matkaa talviksi. Sielläkin taitaa lekotella ja lasten kans leikkiä enemmän kuin muut isät yhteensä.
Ihan toimivalta noiden elämä vaikuttaa, enkä usko että se ainoastaan rahasta on kiinni. Ei heidän olisi esim. mikään pakko käsi kädessä kulkea, mutta aika yhteen hitsatulta meno näyttää. Hyvä jos niin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei, kun puolisot eivät peri toisiaan Suomessa. Vesalla on kaksi lasta, he perivät.
Tavallaan kuitenkin perii.
Jos avioehtoa ei ole, tehdään puolisoiden omaisuudesta ositus. Leskelle jää siitä puolet ja lapsille tai näiden perillisille toinen puoli. Jos lesken omaisuus on suurempi kuin kuolleen, saa leski pitää koko omaisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin pystyn mutta nykyään en enää halua juoda edes yhtä päivää. Syynä krapula ja se, että maailmassa on niin paljon muuta kivaa, joka menee ohi kännätessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei Jane, niin Janen lapset.
raha