mitä vastaisin tällaiseen viestiin
lähetin miehelle jonka kanssa tapailtu vähän aikaa viestin jossa kysyin että mitä ajattelee meistä, vastasi että:
nyt kun kysyt niin en löydä meistä kipinää muuten kuin kavereina... hyvä nyt vasta sanoa
keksikää mitä voisin vastata tuohon
olin tosissani ihastunut =(
Kommentit (23)
Vastaus riippuu tietenkin siitä, että haluatko olla tämän ystävä. Jos ei kiinnosta pelkkä ystävyys, niin vastaat tosiaan vaan, että ok. Jos taas haluat olla ystävä, niin kiität rehellisyydestä.
Kummallista touhua muutenkin tuollaiset " tykkäätkö minusta vai etkö tykkää" -systeemit....
Minusta voit kyllä lisätä loppuun, että et tahdo kaveruutta, jos sitä et kerran tahdo.
Minä laittaisin varmaan näin:
" Kiitos, että kerroit rehellisesti tunteistasi. Oli mukava tutustua sinuun ja olet todella mukava ihminen, mutta en tällä hetkellä kaipaa lisää kavereita vaan etsin ihmistä jonka kanssa löytyy se kipinäkin. Hyvää jatkoa ja hymyillään kun tavataan! :)"
Sulla on pari vaihtoehtoa
1) et vastaa mitään, miestä jää ehkä mietityttämään. Salaperäisyys tehoaa joskus joihinkin, mutta yleesä miehen pitäisi kyllä juosta naisen perässä tai muuten saat juosta loppuelämäsi sen perässä
2) Vastaat, että: " oon samaa mieltä, hyvä että tunne on molemminpuolinen" eli tällöin saat edes vähän näpäytettyä tyyppiä
p.s. varsinkin jos tyyppi ei kiinnosta kaverina niin en lähtisi kehumaan moista toimintaa, eli älä anna positiivista palautetta :)
mutta äijä tais nähdä että olin aika ihastunut..... =(
jos taas jätän vastaamatta niin ei ole kiva jos jossain tulee joskus vastaan.. tai sitten sanon vain moi ja jatkan matkaani
kirjoittelin tuossa aiemminkin ketjun että mitä tämän miehen kanssa pitäisi tehdä, aavistukseni osui oikeaan, hänellä ei ollut kiinnostusta
hassua että kumminkin tapasi toisen lapseni, luulisi että jos ei kiinnostusta ole niin olisi sanonut sitten siinä vaiheessa, on erittäin lapsirakas ja tajuaa kyllä että ei ole lapsille hyväksi
pitkän sinkkuajan jälkeen kyllä harmittaa kun luulee löytäneensä ihanan miehen ja sitten tulee tuollainen viesti vaikka odotti vastaukseksi jotain aivan muuta
se yksinkertainen on. Miksi tuokin mielipide oli nyt pakko sanoa täällä? Fiksu olisi ollut hiljaa...
Älä vastaa mitään! Siinähän ihmettelee. Et ole tuollaisen arvoinen eli älä hyvä ihminen käytä turhaan yhtäkään ajtusta enää hänelle. Löydät vielä jonkun kivan, joka kuolaa sun perääs ja palvoo maata sun jalkojen alla. Unohda se!
Halusi pussailla ja halia koska halusi yhden illan pesää. That`s it.
Kaikista PARAS on ehdottomasti olla VASTAAMATTA ENÄÄ IKINÄ YHTÄÄN MITÄÄN. Mieti kun tämä mies kiemurtelee ja ihmettelee mikset vastannut. Yritä olla vastaamatta mitään. Näin minä coolina naisena tekisin. Se vaivaisi miestä kaikkein eniten....
" Huh, olen ajatellut samaa, mutten ole saanut sitä sanotuksi" . Oikein hyvää jatkoa sinulle.
ei tehty mitään muuta kuin pussailtiin ja kaksi yötä ollaan keritty yhdessä viettämään
RisaMaya:
Kummallista touhua muutenkin tuollaiset " tykkäätkö minusta vai etkö tykkää" -systeemit....
Siis siitä saa sellaisen kuvan, että otit nokkiisi jos et vastaa. Ja sinähän et ottanut nokkiisi, koska et ollut edes kiinnostunut koko ällötyksestä. ;) vastaa jotain nasevaa lyhyesti.
meinaan aika kurjasti teki kun nyt vasta sanoi, kauankohan olisi jatkanut jos en olisi kysynyt?!
jos luulee että otin nokkiini niin sitten luulee, jos häntä ei kiinnosta niin ei mulla ole hänelle enää mitään asiaa
heh, toivottavasti kyseinen " ällötys" ei muuten lue tätä foorumia, hih
Tais mennä miehellä pupu pöksyyn. Ei halua lapsellesi isäpuoleksi. Toisaalta ymmärrettävää, mutta.. Kurjempi juttu. =/
on niin lapsirakas ja itsekkin monen lapsen kummi
tykkäsi kyllä lapsista, vähän liikaakin
en nyt vastaa mitään ja jos se sieltä laittaa jotain niin en vastaa siihenkään. Oli sen verran törkeetä laittaa että: kerran nyt kysyt (että muuten en olisi kertonutkaan) tai sellaisen kuvan minä sain että kerran nyt kysyt niin sanotaan, muuten olis jatkanut samaa rataa
mutta nämä ovat asioita, joita on punnittava tarkaan ja joissa kannattaa olla rehellinen niin itselleen kuin toisellekin.
kipinää sytykään. eihän sitä välttämättä aina tiedä heti ensi tapaamisella. ja lapsista sen verran että on hieman eri tilanne olla monen lapsen kummina kuin isäpuolena. kyllä se on oikeasti todella kova paikka alkaa isäpuoleksi.
Tuli kipinkapin takaisin. Ei halunnut jatkaa, mutta huomasi kuitenkin,
ettei voi elää ilman minua. Edelleen olemme yhdessä;)
enkä olla yhteydessäkään häneen jos ei kerran kiinnosta