Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinityttäreni ei ole lainkaan kiinnostunut shoppailusta eikä

Vierailija
28.08.2017 |

merkkivaatteista! Onko muilla tällaista teiniä? Haluaako koskaan mitään kaupasta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan samanlaiselta kuin oma lapseni. Anna muksun kehittyä omaan tahtiinsa, jooko?

Vierailija
2/12 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 13 v tyttö on tuollainen, ihan tuskaa kun pitäisi jotain vaatetta ostaa. Tilaan sitten jotain netistä että jotain olisi, yleensä vain tummat hupparit ja farkut kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos järkeviäkin teinejä on olemassa.

Vierailija
4/12 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei itseänikään kiinnostanut merkkivaatteet teininä. Eikä kyllä vieläkään. Useimmat vaattet löytyy prismasta tai h&m,

Vierailija
5/12 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muaka kiinnostanu noi asiat teininä eikä vieläkään. Pitäisin ihan hyvänä piirteenä.

Vierailija
6/12 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän kiinnostunut kouluopiskelusta?

Muista teineistä?

Ulkoilmasta?

Eikös ne ole oleellisempia asioita ja hyväksi nuorelle,

eikä jotkin liian kalliit, kamalat muotivaatteet.

Vierailija
7/12 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap palailee vastaamaan, siis todellakin pidän tätä teinini piirrettä hyvänä. Mutta ajattelin että aika vähemmistönä taitaa tällaiset teinit olevan, jotka eivät ole kiinnostunut shoppailusta ja merkeistä. Tosin olin ja olen itsekin edelleen sellainen. Myös isä tässä meidän perheessä on ihan kulutuskriittinen ja merkeistä täysin välinpitämätön. Silti meillä on ihan kunnolliset vaatteet yms, mutta jotenkin vaan tuo hössötys vaatteiden yms kanssa ei kiinnosta. Teinillä on mielestäni asiat ihan hyvin, muutama tosi hyvä ystävä, urheiluharrastus kolmesti viikossa ja kiinnostusta tehdä itselleen mieleisiä asioita kuten piirtäminen ja leipominen ja lukeminen. Tyttäremme on tosi rauhallinen ja harkitsevainen, aivan ihana persoona. Joskus vaan kerromme teiniemme tekemisistä ystävien kesken, ja kovin useilla tuntuu tuo vaate/muoti- asiat olevan ihan päällimmäisenä. Mutta todellakin olen omaan teiniini tyytyväinen!

Vierailija
8/12 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, lahjoita satanen kirkon kehitysapuun tai keksi joku muu omavalintainen tuuletus. Olet voittanut elämän arvonnassa järkevän jälkeläisen!

Omista mukuloista toinen ei osta kuin merkkituotteita ja viimeistä muotia. Toinen osaa katsoa ensin hintalappua ja valkkaa järkeviä vaatteita. Silti tämä jälkimmäinen pukeutuu mielestäni (ja en ole mikään tyylituomari) paljon tyylikkäämmin ja persoonallisemmin.

Vierailija
9/12 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuollainen teininä, yhdet farkut riitti lukioajaksi koska vaatteet ei kiinnostanut. Tilanne muuttui yliopistossa ja tuhlasin hirveän määrän rahaa vaatteisiin..

Vierailija
10/12 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap palailee vastaamaan, siis todellakin pidän tätä teinini piirrettä hyvänä. Mutta ajattelin että aika vähemmistönä taitaa tällaiset teinit olevan, jotka eivät ole kiinnostunut shoppailusta ja merkeistä. Tosin olin ja olen itsekin edelleen sellainen. Myös isä tässä meidän perheessä on ihan kulutuskriittinen ja merkeistä täysin välinpitämätön. Silti meillä on ihan kunnolliset vaatteet yms, mutta jotenkin vaan tuo hössötys vaatteiden yms kanssa ei kiinnosta. Teinillä on mielestäni asiat ihan hyvin, muutama tosi hyvä ystävä, urheiluharrastus kolmesti viikossa ja kiinnostusta tehdä itselleen mieleisiä asioita kuten piirtäminen ja leipominen ja lukeminen. Tyttäremme on tosi rauhallinen ja harkitsevainen, aivan ihana persoona. Joskus vaan kerromme teiniemme tekemisistä ystävien kesken, ja kovin useilla tuntuu tuo vaate/muoti- asiat olevan ihan päällimmäisenä. Mutta todellakin olen omaan teiniini tyytyväinen!

Ja nyt luulet tyttäresi olevan joku uniikki lumihiutale? Tavattoman moni teini on hyvinkin kulutuskrittinen, ja heidän ajatuskuvansa perustuu kierrättämiseen, ikiaikaisiin klassikoihin,  luonnonsuojeluun, jne. Myös omien vaatteiden tekeminen ja neulominen on nuorten keskuudessa nouseva trendi.

Vierailija
11/12 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva teini-ikäinen tyttö on kiinnostunut merkkivaatteista. Koko "tytöt tykkää vaan merkkivaatteista" ajatus on varmaan vanha amerikkalainen stereotypia, josta ei päästä eroon. Olen tavannut vain yhden, joka oli kiinnostunut tietyn merkkisistä vaatteista, mutta ei mistään tunnetusta merkistä. Jos puhutaan yleensä siitä, kuinka moni teinityttö on kiinnostunut "muodista", arvioisin että luku on noin 20%-30% teinitytöistä. Ja tähänkin pitää ottaa mukaan ne, jotka ovat kiinnostuneet vain tietyn maan muodista tai jostain tietystä alakulttuurin tyylistä. Yllättävää on, että tiedän enemmän poikia, joita kiinnostaa merkkivaatteet, erityisesti tietynmerkkiset kengät ja hatut. Teineillä ylipäätänsä on aika moninaisia kiinnostuksen kohteita, ja vaikka joku olisikin kiinnostunut vaatteista, ei se yleensä ole se ainoa kiinnostuksen kohde.

-19v

Vierailija
12/12 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos järkeviäkin teinejä on olemassa.

niinpä, ei kaikkien tarvitse olla "instagram-malleja" jotka sitten matkustaa debaihin hummustelemaan ja ottamaan selfieitä sheikin altaalta merkkivaatteet yllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi