Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kymmenen vuotta vanhempaa pidetään ikäloppuna

Vierailija
28.08.2017 |

Onko ihmisillä joku ihme harha kun ne pitää 10 vuotta vanhempaa ihmistä ikäloppuna ja menneenä tapauksena? Tai vielä nuorempia, olen kuullut kuinka 29-vuotias sanoi että joku on JO 33-vuotias..

Toinen esimerkki on hyvin yleinen halveksiva "yli viiskymppinen" jota käyttävät jopa 45-vuotiaat. Sellaista olen myös huomannut, että jos ei ole kaunotar tai komistus niin luokitellaan helposti oikeaa ikäänsä vanhemmaksi.

Joillekin ikä tuntuu olevan tärkeimmistä asioista joihin kiinnitetään huomiota. Täällä palstallakin usein tiedustellaan ikää, yleensä silloin kun halutaan selityksiä sillä perusteella että on nuori ja kokematon. Unohdetaan että vanhempikin voi olla vailla jotain tiettyä kokemusta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kertoi hämmästyneensä kun kuuli miten nuori Jenni Kokander on...37v..oli luullut paljon vanhemmaksi. Minusta outoa koska Jennillä on pyöreät posket..minä luulin taas nuoremmaksi.

Vierailija
2/4 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuorempi on, sitä enemmän merkitystä. Lukioikäisenä joku 22v tuntui hirveän vanhalta. Nyt olen 54v ja joku 74v ei tunnu vanhalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eniten ihmetellyt tota miten nelikymppiset pitää viiskymmppisiä vanhana kun ei kovin kaukana ole itselläkään. Mutta ehkä se just pelottaa eniten. Kerran yks seuraa hakeva mies, 48v, sanoi eniten pelkäävänsä sitä jos jotkut yli 50v naiset vaan vastailee!

Vierailija
4/4 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jotkut on aika harhaisia tuon suhteen, itsekin nuorempana. Nyt olen 34 ja niputan samanikäisiksi n 28- 39- vuotiaat.