Miten tuunata itsensä naimakelpoiseksi näin lähes nelikymppisenä?
Olen 174cm/64 kg bi-nainen, pitkähiuksinen, keskiverron/eksoottisen näköinen, melko muodokas. Mitä kaikkea mun pitäisi tehdä (vai voinko enää tehdä ikäni vuoksi mitään?), jotta flaksini olisi satumainen, jos joskus uskaltaudun menopaikkaan/Tinderiin/nettideittisivustolle? Kiinnostaisi 35-60-vuotias älykäs ja tiedostava nainen tai mies. Pitäisikö treenata raivokkaasti tai käydä plastiikkakirurgilla laittamassa lähes kaikki uusiksi?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Olet nainen eli ei tarvitse tehdä yhtään mitään
Come on. :) Haluaisin minimoida siihen kumppaninhakuun käytetyn ajan. Siihen valmistautumiseen voisin sen sijaan satsata rauhassa.
Mittas kuulostaa OKlta joten en nyt alkaisi raivokkaasti treemaamaan. Toki kiinteys ja kunnossa oleminen on positiivinen juttu. Itse en ottaisi naista, joka on parannellut itseään veitsen alla. On mulle turn off. Eri asia elämää kohentavat leikkaukset kuten silmäluomileikkaus jos näköä haittaa roikkuvat luomet, rintojen pienennys ym.
Pukeudu nätisti ja ole positiivinen. Se herättäisi minun huomioni.
Hauska aloitus, mutta itseäni jännitti treffit 20 vuoden avioliiton jälkeen niin paljon, että kävin kampaajalla, hammaslääkärissä putsauttamassa hampaat varmuuden vuoksi, ostin uusia alusvaatteita, siistiin puutarhaani ja kävin vielä meikkaajalla ennen tapaamista. Hyvin onnistui treffit ;)
Olet nainen eli ei tarvitse tehdä yhtään mitään