Kun laittaa silmät kiinni ja tunnustelee kiiviä toisella kädellä ja kivestä toisella, ne tuntuvat samalle
Ja nyt minulla on muuten elinikäinen porttikielto Alepaan
Kommentit (23)
Olet tehnyt todella merkittävän ja tärkeän havainnon.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti puhuen odotan saavani kivestutkimuksen Nobelin tänä vuonna
Ap
Mutta jos puristat niitä, vain toinen vinkasee.
En uskalla edes ajatella mitä havaintoja teet makkara- altaalla.
Onko kolmekymppinen mies jo liian vanha kun minun miehen ruttupussit ei yhtään niin kiinteät?
Oliko omat kivekset vai toisen? Teitkö ihan tutkimuksen jossa puristelit useita kiveksiä ja kiivejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti puhuen odotan saavani kivestutkimuksen Nobelin tänä vuonna
Ap
Se on täysin realistinen odotus. Ryhdyhän hankkimaan juhla-asua.
Onko joku nähnyt kaupassa sitä uutta karvatonta kiivilajiketta. Maistuuko samalta kuin tavallinen?
Vierailija kirjoitti:
Onko joku nähnyt kaupassa sitä uutta karvatonta kiivilajiketta. Maistuuko samalta kuin tavallinen?
Gillette tai sitten se on avokado?
Niinpä, kaikilla meillä on joku homma...
Ai jaa? Onko sulla sitten sänki kiveksissä? Kun mun mielestä kiivi on sellainen pistävä ja pörröinen, mutta mieheni kivekset eivät.
Testaa ensi kerralla avocadoa. Mikä muuten sanana jollain etelä-amerikan intiaanikielellä tarkoittaa just sitä. Kivestä.
Juu, kiiveistä irtoaa pistäviä karvoja, phtyi! Paino voisi olla tuntumaltaan sama, ehkä, riippuu tapauksesta.
Kivekset ovat rumat, koska roikkuvat miehessä. Kiwi-hedelmä on terveellistä ja vieläpä kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Onko kolmekymppinen mies jo liian vanha kun minun miehen ruttupussit ei yhtään niin kiinteät?
Kokeilitko kiihottuneessa tilassa?
Melkoisen suuria kiveksiä olet puristellut.
Voi harmi kun ei ole kokoelmaa kiveksiä juuri nyt tässä niin voisin puristella.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kovat kivekset.
Ehkä alepassa oli ylikypsiä kiivejä.
-