Miten on mahdollista, että äsken pieraisemani pieru haisi ihan kissanpierulta?
Minulla on siis ollut kolme kissaa joten tiedän kyllä, miltä kissanpieru haisee.
Olen toki ennenkin haistellut pierujani ja vieläpä hyvin tarkkaan, mutta ensimmäistä kertaa haistoin pieruni haisevan täysin samalta kuin miltä kissanpieru haisee.
Miten tämä on mahdollista? En ole syönyt mitään tavallisesta ruokavaliostani poikkeavaa.
Kommentit (7)
Mä olen huomannu että kun syö HK:n lihapullia niin pierut haisee seuraavana päivänä HK:n lihapullilta.
Kissojesi DNA on alkanut sulautua omaasi. Olet kohta kissaihminen. Kehotan tutustumaan hiirten ja muiden piennyrsijöiden käytökseen että voit sitten alkaa etsiä niitä kun ne alkaa kiinnostaa leivänpäällisenä.
Kävelet unissasi kissankupille. Ei vaarallista, mutta laita hieman enemmän ruokaa tarjolle niin nelijalkaisillekin riittää.
Pieru on paskan posteljooni. Tänään menin kissan ohi alushousuissa, kun se makoili sohvalla. Käännyin, laskin housut alas ja pieraisin kissan naamaa kohti. Se näytti jotenkin typertyneeltä. Istuin sohvalle sen jälkeen, tuijotimme toisiamme ehkä kolme minuuttia. Sanoin kissalle: "No, miltä nyt tuntuu?", kissa vain tuijotti.
Minulla taas välillä kakka haisee ihan kissankakalle.
Analysoin kakan hajua itse päivittäin. Jos syö maitohappobakteereita säännöllisesti niin kakka haisee aika raikkaalle.
Silloin kun olin töissä rakennuksessa, jossa oli pistävänhajuinen sisäilma ja yskitti, niin myös kakka haisi myrkylle. Ihan myrkylliselle suorastaan.
Pierujen analysoiminen on mielenkiintoista.