Anoppi taas vihjaili tietävänsä minusta asioita, mitä hänen ei kuulu tietää!
Oltiin eilen kylässä miehen äidillä ja hän taas mainitsi sellaisia asioita, joita hänen ei pitäisi minusta tietää. Kysyi esim kuka on ja sitten sanoi mun entisen etunimen, joka on tosi harvinainen. Ja sitten mainitsi yhden paikan toisella puolella Suomea. Siis kysyi että ootko ihan varma ettet ole käynyt siellä. En ymmärrä, mistä hän sen paikan on löytänyt, se on niin pienikin, ettei kukaan tiedä sitä. Ja nyt ihan uutena juttuna anoppi näytti netistä kuvan yhdestä ihmisestä ja sanoi että mitähän tällekin kuuluu. Eikä hänen siis pitäisi tietää tätä ihmistä mitenkään.
Mua pelottaa ja ahdistaa :(
Tätä on nyt jatkunut jo pari vuotta, sekä anoppi että hänen tytär tekee tällästä ja kyselee multa asioista, joita heidän ei kuuluisi tietää.
Miten saan tämän loppumaan, en halua että mies saa tietää mun entisestä elämästäni.
Kommentit (43)
Luuletko, ettei äiti kerro pojallensa tai sisko veljellensä, jos tietävät jotain hämäriä asioita hänen avovaimosta tai vaimosta? Se vasta pimeätä olisi, jos ne pimittäisi asiat mieheltäsi!
Kuollut anoppi paras anoppi.
"Ollaan juteltu sellaisen kanssa, joka tuntee sut paremmin".
sitten näitä vihjailuja, että lapsi ei ole ollenkaan heidän poikansa näköinen
Tai että mä elän heidän poikansa kustannuksella. He haluaa ostaa meille huonekaluista lähtien kaiken, koska eihän meillä voi mitenkään olla rahaa ostaa itse.
Mitään ei saa tehdä alkaen autonrenkaiden vaihdosta, koska appiukko haluaa hoitaa noi kaikki tuollaiset hommat, eihän lapset voi niitä osta. Sitten ajat talvikelillä kesärenkailla toiselle paikkakunnalle vaihdattaa appiukolla niitä renkaita.
He päättävät lapsenlapsen asiat silloin, kun ollaan heillä. Me vanhemmat voidaan mieluiten pysyä pois.
Reilu kymmenen vuotta kuuntelin kaikenlaista vihjailua ja ilkeilyä. Anoppi piti niin tyhmänä, etten tajua noita vihjailuja ja piikkejä. Sitten eräs kaunis kesä kaikki räjähti ja sen jälkeen lapset ja minä häntiin anoppi vain kerran ennen kuolemaansa. Mies asettui minun puolelle eikä hänkään montaa kertaa enää nähnyt äitiään.