Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen liikunta parantaa masennusta?

Vierailija
26.08.2017 |

Joukkuepeliä/aerobista/taistelulajia vai mitä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen

Vierailija
2/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kaikki liikuntaa vaikuttaa positiivisesti.

Omaan, ei diagnosoituun, ahdistukseen toimii parhaiten punttis. Sen lisäksi olen pyöräillyt tämän kesän, mikä on myös huippukiva urheilumuoto.

Päivittäistä seksiä unohtamatta.

Vierailija
4/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen voi pahentaa masennusta. Minulla on käynyt näin.

Jos luokitsisin itseni nyt masentuneeksi niin minä suosittelisin itselleni tennistä, sulkapalloa sekä pöytätennistä ilman mitään sössöttämistä.

Harmi kuin suomessa ei ollut 2017 tänä kesänä päivån päivääkää kesää eikä kunnon hikeä niin en osaa visualisoida suomenkielellä mitään huonon seuran johteesta. Ehkä ilmaiseminen muuttuu jos olisin huomisesta alkaen brasilian rannalla pariviikkoa ja kertoisin teille kuinka liikunta parantaa masennusta.

Vierailija
5/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen josta pidät. Ei sillä lajilla ole mitään merkitystä, kunhan vain liikut reippaasti. Verenmaku suussa ei tarvitse riuhtoa, mutta sen verran että vähän hengästyy, jotta endorfiinituotanto käynnistyy.

Vierailija
6/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä, pääsääntöisesti sellainen liikunta mistä itse nauttii. Ja siltikin liikunta voi auttaa tai voi olla auttamatta. Ei se mikään itsestäänselvyys ole, että liikunta parantaa.

Vierailija
7/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla toimii varmaan eri liikuntamuodot. Minä käyn sienestämässä, koska ei tarvitse keskittyä mihinkään suoritukseen vaan se juju on että tulee liikuttua huomaamatta. Pitkä lenkki tuntuisi liian raskaalta suoritukselta. Punttis tuntuisi minustakin mukavalle kun ei ole pitkää matkaa ajateltavana ja lihasten kirvely on ihanaa ja salin jälkeen on niin ryhdikäs olokin :) sellaiset lakit varmaan toimii, missä saa ajatukset pois suorituksesta.

Vierailija
8/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntonyrkkeilystä on tutkimustietoakin, että hakkaaminen auttaa.

Vierailija
9/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka sinusta tuntuu hyvältä ja josta jaksat innostua pidempäänkin. Ei mikään hampaat irvessä urheilu, paitsi tietysti jos nautit hampaat irvessä tekemisestä.

Vierailija
10/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveleminen on tutkittu juttu svenska porho håmåjen osalta ja meksikaanien osalta. En sitten tiedä hollywoodin tämän hetkistä hyvinvointia. Minä syyttäisin eurooppaa. Mikä ihmeen pakolaisvirta meillä on ilman hollywoodia?

Tosin tästä kävelemisestä ei ole mitään konkreettista tietoa.

Vierailija
11/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani aivojumppa ja sormivoimistelu palstailun merkeissä.

Vierailija
12/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuviokellunta ja badminton

Vierailija
13/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

shakki

Vierailija
14/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

autourheilu

Vierailija
15/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jossa tehdään juttuja yhdessä muiden kanssa esim. joukkuepelit, kamppailu, melonta, teatteri. Jumpassa ollaan toki samassa salissa, mutta jokainen tekee omaansa, siellä ei tehdä yhdessä.

Vierailija
16/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään mikä laji kiinnostaa. Tai no sellainen laji jota voi tehdä yksin.

Vierailija
17/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksu metsässä toimii mulla. Ilman sitä en tiedä missä olisin. Ehkä en enää olemassa.

Vierailija
18/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga! Ulkoliikunta; kävely, sauvakävely, hölkkä, pyöräily. Varsinkin metsässä kävely on todella piristävää, eikös siitä ollut joku tutkimuskin vasta?

Vierailija
19/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksu metsässä toimii mulla. Ilman sitä en tiedä missä olisin. Ehkä en enää olemassa.

Kävelykin riittää, jos ei jaksa juosta. Kävely on myös liikuntaa, ja on matala kynnys aloittaa kävely. (Ei kannata hakee epäonnistumisia ainaka repimällä heti itsestään liikaa. Mutta siis jos juoksukin sujuu niin mikäs ettei :))

Vierailija
20/20 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uiminen on aika kivaa. Sen jälkeen on urheillut olo, mutta ei ole niin loppu kuin jonkun hikijumpan jälkeen. Ja altaassa saa mennä omaa vauhtia ja levätäkin päässä välillä. Ja jos tykkää saunomisesta, niin uimahallissa voi saunoa ja ehkä joku kiva mummo tai pappa sanoo jotain ystävällistä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme