Kyllä on miehillä vaatimuksia naisten suhteen
Profiilissa: Etsin itseäni huomattavasti nuorempaa naista, olen nautiskelija, olen hyvätuloinen, asumuserossa, asun kämppäkavereitteni kanssa. Naisen pitää olla akateeminen, hoikka, riippumaton, näyttää hyvältä.
Kuvan mies vihamielisen näköinen, elämää nähnyt, lähinnä pelottava.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Miehet taas kivenkovaa väittävät etteivät ole pinnallisia, mutta käytäntö osoittanut tämän väittämän epätodeksi.
Mä en ole koskaan kuullut yhdenkään miehen väittävän, etteikö pinnallisiakin miehiä olisi olemassa.
Jep, naisen ulkonäöstä voi päätellä miehen kokeman sielunkumppanuuden asteen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet taas kivenkovaa väittävät etteivät ole pinnallisia, mutta käytäntö osoittanut tämän väittämän epätodeksi.
Mä en ole koskaan kuullut yhdenkään miehen väittävän, etteikö pinnallisiakin miehiä olisi olemassa.
Tämäpä näin juuri. Miehiä ei haittaa yleistykset, ei miehillä ole mitään tarvetta inttää ettei "miehet ole sikoja" kun osa miehistä varmaan sitä on, tai sitä että on "mahdottomia vaativia miehiä" koska sellaisiakin on. Jostakin syystä (av-)naiset sen sijaan pillastuu kun sanoo että naiset tavoittelee monesti menestyvää miestä tai jotakin muuta vastaavaa ihan yleistä tietoa olevia asioita?
Onneksi naiset eivät ole yhtään pinnallisia.
Ja mistähän tuo teksti on...
Vierailija kirjoitti:
Jep, naisen ulkonäöstä voi päätellä miehen kokeman sielunkumppanuuden asteen. :)
Joku katkera vähemmän puoleensavetävä se täällä pätee?
Miehet ovat yhtälailla pinnallisia naisen valinnassa. Mutta, kukapa ei tykkäisi silmänruokaa tarjoavasta kumppanista? Kyllä itse myönnän ulkonäön olevan tärkeässä asemassa heti henkisen pääoman jälkeen. Onneksi tällaisen kombon voi löytää, kunhan malttaa odottaa. Omani löysin jo.
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloinen asuu kommuunissa...
Ehkä hän jopa omistaa sen asunnon... ;)
Yksi mies= kaikki miehet. Uniikit lumihiutaleet taas kerran yleistämässä.
"Asun kämppäkavereiden kanssa."
Suomennos: ruma JA pa eli kaikki rahat menevät viinaan ja tupakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku katkera vähemmän puoleensavetävä se täällä pätee?
Miehet ovat yhtälailla pinnallisia naisen valinnassa. Mutta, kukapa ei tykkäisi silmänruokaa tarjoavasta kumppanista? Kyllä itse myönnän ulkonäön olevan tärkeässä asemassa heti henkisen pääoman jälkeen. Onneksi tällaisen kombon voi löytää, kunhan malttaa odottaa. Omani löysin jo.
Näin se on. Mielummin hoikka ja kaunis kuin kymmenen kiloa ylipainoinen viiksekäs nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä näin juuri. Miehiä ei haittaa yleistykset, ei miehillä ole mitään tarvetta inttää ettei "miehet ole sikoja" kun osa miehistä varmaan sitä on, tai sitä että on "mahdottomia vaativia miehiä" koska sellaisiakin on. Jostakin syystä (av-)naiset sen sijaan pillastuu kun sanoo että naiset tavoittelee monesti menestyvää miestä tai jotakin muuta vastaavaa ihan yleistä tietoa olevia asioita?
No mä en vain osaa tuota jälkimmäistä nähdä. Omassa piirissä, suunnilleen 22-30 vuotiaiden keskuudessa, kukaan nainen ei ole etsinyt menestyvää miestä. Ihan tavallisissa ammateissa olevia miehiä on niillä näteimmilläkin, samoin itselläni. En vain tunne tapauksia, joissa mies olisi paljon naistaan menestyneempi.
Toki tiedän myös miehiä, jotka eivät välttämättä ole niitä pinnallisimpia ja toisaalta sellaisia, joilla vain on erilainen maku ja ovat saaneet omasta mielestä kauniin naisen, vaikkei kyseinen naistyyppi olisi mediassa hehkutetuin.
Haluaisin, että nainen on likimain mun ikäinen (+- 10v), näyttää enemmän naiselta kuin mieheltä ja on käynyt jonkin koulun peruskoulun jälkeen. Mikä näistä vaatimuksista on liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Profiilissa: Etsin itseäni huomattavasti nuorempaa naista, olen nautiskelija, olen hyvätuloinen, asumuserossa, asun kämppäkavereitteni kanssa. Naisen pitää olla akateeminen, hoikka, riippumaton, näyttää hyvältä.
Kuvan mies vihamielisen näköinen, elämää nähnyt, lähinnä pelottava.
Ei varmaan tarvitse ihmetellä miksi tuon kaltaiset miehet on sinkkuja ja etsimässä seuraa netistä. Ei kaikki oo tollasia, nettiin nyt eksyy ne kaikista pahimmat tapaukset. Löytyy noita vastaavia naisistakin
Oliko tuossa jotain erityistä vaatimusta, tuollaisia naisia on paljonkin. Mies vain rehellisesti rajaa hakuaan. Jokainen profiiliin sopiva sitten tekee omat ratkaisunsa.