Kysymys ylipainoisille naisille, jotka käytte lenkillä
Ottaistko kehuna, jos joku mies katsoisi juoksuasi hymyillen, ja näyttäisi peukkua?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä. Leonardo DiCaprio saa tulla näyttämään peukkua vaikka joka päivä, Donald Trumpin peukuttelua en huutamatta katsoisi kertaakaan.
Ikärasisti
Menisin hämilleni, että yleensäkään kukaan ottaa mitään kontaktia. Ehkä jälkeenpäin miettisin, että haluskohan se mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä. Leonardo DiCaprio saa tulla näyttämään peukkua vaikka joka päivä, Donald Trumpin peukuttelua en huutamatta katsoisi kertaakaan.
Ikärasisti
Niin, mitään muuta eroahan ei Leonardo DiCapriolla ja Donald Trumpilla olekaan kuin ikä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikärasisti
Niin, mitään muuta eroahan ei Leonardo DiCapriolla ja Donald Trumpilla olekaan kuin ikä...
...silloin kun vitsi viuhuu pahasti ohi.
ohis
Ajan pyörällä (kun tiet eivät ole liukkaat) ja käyn uimassa, kävelyllä, mutten juoksemassa. Mulla on polvien nivelsiteet olleet koetuksella ylipainon ja jäisellä tiellä useamman kerran kaatumisen takia, kun oon ajanut pyörää (polvet vääntyneet virheasentoon). Painon on pudottava terveydellistä syistä, oon jättänyt suklaat, jäätelöt yms. ostamatta. vähennän psyykenlääkkeiden määrää. Kokisin kannustuksena, jos joku hymyilisi ja näyttäisi peukkua. Olin 27-vuotiaana normaalipainoinen, jopa hoikan näköinen, 66 kg/170 cm, näytän rotevana, leveäharteisena- ja -lanteisena naisena enemmän uimarilta kuin pitkän maksan juoksijalta (paitsi nyt ylipainoisena). Kaksi mua nuorempaa naista nauroi ja puhui uimarin hartioista. Olen itseni hyväksynyt, mutta ällöttää tuollainen huutelu. Ja uimahallissa oli rata täynnä ukkoja, jotka uivat liian kaukana toisistaan. Yks mies huuti mulle "noudata kulkusuuntaa saatana", sitä teinkin, mutta raukka ei uskaltanut huutaa oman sukupuolensa edustajalle, naisena sain vihan niskoilleni ja loppu-uinti menikin vihan ja adrenaliinin voimin. Että mieluummin positiivisia kommentteja, kiitos.
Miksi taas tämä sama? Loppuivatko ideat kesken?
Vierailija kirjoitti:
Miksi taas tämä sama? Loppuivatko ideat kesken?
Johtuu varmaan siitä, että nostit pari viikkoa vanhan ketjun.
Kehitysvammaiset joskus tekevät tuota, seisovat kadunreunassa toljottamassa ja virnuilemassa, joskus mökeltävät jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisin keskaria
Lenkkeiletkö sä kaljapullojen kanssa? Erikoinen urheilujuomavalinta. Eipä ihmekään, että olet ylipainoinen.
Miksi te vastailette tälle autistille?
Ei haittasi, ehkäpä piristäisi pitkällä juoksulenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te vastailette tälle autistille?
Miksi sä yrität vaientaa muiden keskustelua?
Minulle on taputettu kun olin lenkillä. Oli niin lähellä, että juossut takaisin ja vetänyt lättyyn. Että päättele siitä.