Mitä kissasi tekee tällä hetkellä?
Kommentit (75)
Toinen nukkuu mun tyynyllä ja toinen pesee tassujaan lattialla.
Toinen lötköttää matolla ja toinen kiipeilee keittiön pöydällä jo viidettä kertaa parin minuutin sisään, vaikka häädän sen sieltä jatkuvasti.
Nukkuu tänään hankitun uuden kylppärin maton päällä. Matto on ollut toistaiseksi sohvalla odottamassa huomista siivouspäivää. Miksiköhän kissa aina tykästyy johonkin uuteen, jonka päällä voi olla?
Iltalenkillä eli juoksee kämppää päästä päähän 😼
Toinen tepsutteli juuri tuohon ja hyppäsi nojatuoliin, ottanee nokoset. Toisella on iltaruuan jälkeinen pesuhetki menossa.
Toinen nukkuu jalkopäässä, toinen mahdollisesti olohuoneessa. Aamulla ne ovat molemmat sängyssäni
Vierailija kirjoitti:
Nukkuu tänään hankitun uuden kylppärin maton päällä. Matto on ollut toistaiseksi sohvalla odottamassa huomista siivouspäivää. Miksiköhän kissa aina tykästyy johonkin uuteen, jonka päällä voi olla?
Ehkä haluaa tartuttaa hajujaan siihen? Ja onhan se kivaa vaihtelua, kun on uutta sisustusta. Olen jättänyt pahvilaatikon viemättä keräykseen, kun kissani tykkäävät peuhata sen ympärillä ja sisällä sekä raapia kynsiään siihen.
Yksi pötköttää tässä tietokonepöydällä, toinen näytti äsken istuvan kylppärissä.
Kolmatta ei näy, mutta kai nukkuu jossain kun ei kuulu riehuvankaan :D
On huoneita mistä valita.
Ulkona ei ole, koska meillä ei ole mahdollisuutta päästä karkuteille.
Vanhus matkoille olohuoneen lattialla matolla. Nuorempi tavoittelee jotain pörriäistä.
Nukkuu olohuoneessa tuolilla. Sohvalta olen yrittänyt pitää poissa kun sen jälkeen miljoonakarvoissa. Mauahtava on kuitenkin, oikein söde pikku kisu.
Sehän tuli sitten juuri oikeaan aikaan, normaaliaikahan oli silloin 22.05, kesäaika tunnin edellä mutta eihän kissa sitä tiedä :)