Mitä kissasi tekee tällä hetkellä?
Kommentit (75)
Kököttää lattialla telkan edessä selkä minuun päin. Taitaa mököttää kun leikkimisen sijaan katson Ultra Bran vanhaa keikkaa. Korvat kuitenkin käännettynä taaksepäin. Ja vähän pää kääntyi sivulle kun sanoin hänen nimensä. Leppynee huomiseen mennessä.
Kehrää ja istuu mun polvella koska istun intiaaniasennossa.
Joka ilta kymmenen kieppeillä kissani luulee olevansa joku heviä laulava Macgyver.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on koira.
Kukaa ei kysyny sulta.
Viikkaa pyykkejä. On pitänyt siivouspäivää, kun satoi vettä eikä viitsinyt lähteä hiirijahtiin. On imuroinut karvansa ja pessyt vessan.
Nukkuu meidän koiran ja 4-vuotiaan tytön kanssa lusikassa. Kissa on tietystä keskellä, koska se on lämpimin paikka.
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta kymmenen kieppeillä kissani luulee olevansa joku heviä laulava Macgyver.
Meillä sama. Kissani saa joka ilta aina samaan aikaan hepulin. Juoksee pitkin asuntoa ja hyppää sen jälkeen kirjahyllyn päälle mouruamaan.
Makaan sohvalla ja kissa nukkuu mun jalkojen päällä.
Tuijottaa gerbiilien terraariota, se on sille kuin oma televisio.
Toinen ulkoilee takapihalla narussa ja toinen kävelee edestakaisin iltapalaa odotellen.
On verkotetulla parvekkeella nuuhkimassa ilmaa. Monesti se yrittää tähän aikaan illasta jahdata yöperhosia. Nyt niitä ei taida enää olla mutta eihän kissa sitä tiedä.
Toinen on jossain pihalla ja toinen nukkuu koiran vieressä.
En tiedä, kotiintuloaika oli kymmeneltä mutta ei näy vielä >:(
Etsi jotain sängyn alta ja naukaisi. Tuo kissa ei yleensä nau'u ollenkaan.
Yksi makaa sohvalla vieressäni, toinen suorittaa iltarutiiniaan, eli antaa koiralle "hiuspesua", loput kaksi ovat vissiin keittiössä seuraamassa miehen kokkailua toiveikkaina herkuista.
Odottelee meidän yöpuulle asettumista.
Makaa olohuoneen matolla käpälät rinnan alla ja katselee minua. Olisi kiva kun tietäisi mitä se ajattelee :)