Häpeäisin silmät päästä jos joutuisin lähettämään lapsen lukioon jollain halpiskoneella
Kaveriperheen lapsella on sellainen vaikka ne on keskiluokkaisia. En ymmärrä miten ne kehtaa.
Kommentit (16)
Niinpä. Onneksi mulla on teleportaatiolaite tuoreinta mallia. Sillä kelpaa lähettää lapsi lukioon.
Tyhmä. Raha tai sen puute ei ole ihmisen arvon mitta. Miten sivistymätön pitää olla, jos ei tätä tajua. Lienetkö itse käynyt lukion?
Kyllä Ryanairilla tai Norwegianilla voi hyvinkin lähettää lapsensa lukioon.
Sama. Hävettää miten jotku kehtaa laittaa esim. norwegianilla. Kyllä se oma jetti pitää olla vähintään. Ymmärrän toki jos asuu lähellä, että autonkuljettaja vie limusiinilla, mutta helikopteri olisi tällöin kuitenkin käyttökelpoinen.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen enemmän helikopterin kannalla.
Provohan ap on. Ei kouluihin pääse kuin helikopterilla, kun ei ole kiitoratoja. Tosin meillä mennään laskuvarjolla jumbojetistämme, mutta ei kukaan sitä näe, kun sen verran korkealta hyppää. Mutta meillä ei tarvitse pröystäilläkään, joten laskuvarjo kelpaa hyvin. Ei kenenkään tarvitse sitä jettiämme nähdäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kaveriperheen lapsella on sellainen vaikka ne on keskiluokkaisia. En ymmärrä miten ne kehtaa.
Juu, niinhän se menee, että ne, joilla on varaa, voivat tehdä valinnat tarpeen mukaan. Niillä, joilla ei ole varaa, joutuvat tekemään hankinnat sen mukaan, ettei kukaan pidä köyhänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, niinhän se menee, että ne, joilla on varaa, voivat tehdä valinnat tarpeen mukaan. Niillä, joilla ei ole varaa, joutuvat tekemään hankinnat sen mukaan, ettei kukaan pidä köyhänä.
Juuri näin! Tunnen suurta myötähäpeää kun näen kuinka lapselle on ostettu jotain kallista ja aivan turhaan kun halvempikin vastaisi tarpeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Tunnen suurta myötähäpeää kun näen kuinka lapselle on ostettu jotain kallista ja aivan turhaan kun halvempikin vastaisi tarpeita.
Vähän sama kun säälisi ihmistä joka käyttää merkkivaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen enemmän helikopterin kannalla.
Kuolintapa: tukehtui nauruun.
Kouluunmenokoneista polkupyörä on paras ja sillä meneminen ei hävetä yhtään, mutta jos pitäisi mennä vaikka halpispesukoneella, niin voisi vähän hävettää.
Lukiolaistani hävettää kaikki ne, joiden äidinkielentaito antaa ymmärtää väärin lauseen tarkoituksen.
Ap on varmaan niitä äitejä, jotka ovat menneet vohveliraudalla töihin ja sitten eivät tykänneetkään koko hommasta.
Keskiluokkaisellakin voi olla vaikea rahatilanne jolloin ei vain ole varaa maksaa satoja euroja läppäristä
Provo