Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuli peruskoulunne priimuksista?

Vierailija
26.08.2017 |

Mitä tekevät nyt? Entä yllättikö joku muu luokkalaisenne? Meillä luokalla oli kolme täyden kympin oppilasta. Yhdestä tuli juristi, toisesta opettaja ja kolmas jätti yliopiston kesken ja on kaupassa töissä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se yllättäjä oli eräs poika joka oli peruskoulussa laiska ja innoton kuin lapamato, hädin tuskin pääsi lukioon ja sinnekin meni vanhempiensa painostuksesta. Oli just semmoinen "Juuso" joka halusi vaan skeitata ja pelata pleikkaa. Ei ollut kenelläkään kauheita odotuksia. Yllätys oli suuri kun sain tietää hänen väitelleen juuri tekniikan tohtoriksi. T.aloittaja

Vierailija
2/26 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin oppikoulussa, peruskoulu tuli vähän myöhemmin, mutta primuksesta 9,8 keskiarvolla tuli kieltenopettaja ja minusta 9,5 keskiarvolla tuli asianajaja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuden ällän on DI Nokialla. Yllättävin kyllä on se huomaamaton tavis sieltä keskirivistä, ei nössö, ei kovis, ei hyvä eikä huono oikeastaan missään, ei kiusannut ketään, ei kiusattu. Tämä tyyppi, poika, jonka nimeä tuskin muistaa. No pitikin vähän aikaa miettiä, kun tuli vastaan nimi kunnanvaltuuston puheenjohtajana ja eduskuntavaaliehdokkaana sekä koko läänissä tunnettuna yrittäjänä sekä palkintoja saaneena maanviljelijänä, josta tehdään lehtijuttujakin, että mistäs tuo on tuttu. Sitten muistin, sehän oli se huomaamaton poika sieltä keskirivistä omalta luokaltani. 

Vierailija
4/26 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin luokkani paras koko kouluajan ja minusta tuli pph. Kouluttauduin kyllä pitkälle, mutta pph:ksi jämähdin. 

Vierailija
5/26 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ja lakimies. Peruskauraa.

Vierailija
6/26 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokan priimuksesta tuli kanttori ja 6 lapsen yh-äiti.

Vierailija
7/26 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen kassalla töissä. Toinen täysi nisti eikä ole tehnyt päivääkään elämässään töitä. Ikää nyt 26 v. Rikas isä joka maksaa hänelle kaiken. Jopa huumeet.

Vierailija
8/26 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rinnakkaisluokalta hiljaisesta hissukasta tuli poliitikko. Oli niin ujo ettei saanut sanaa suusta. Nyt on kuin eri ihminen.

Vierailija
9/26 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanttori, kielenkääntäjä ja uskonnonopettaja. Vähän vähemmän huipuista mm. DI ja proviisori.

Vierailija
10/26 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tänne, että tiedän yhden priimuksen, joka sittemmin katosi tästä maailmasta oman toimintansa seurauksena. Viesti poistettiin. Kelpaako sama näin muotoiltuna, arvon ylläpito?

Vierailija
11/26 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri, joku muu lääkäri/tutkija ja muista en tiedä.

12/26 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaasta tuli DI ja toisiks parhaasta insinööri joka on kylläkin ollut viimeiset viis vuotta teinien kotiäiti.

Vierailija
13/26 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokan priimuksesta tuli luokanopettaja, joi itsensä hengiltä 43 vuotiaana, toinen hoitaa Helsingissä professuuria ja päivääkään ei ole lukiossa istunut, periaatekysymys.

Vierailija
14/26 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI ohjelmistoalalla

Vierailija
15/26 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pappi

Vierailija
16/26 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi opiskelee/valmistuu pian dippainssiksi. Itse opiskelen hammaslääkäriksi. Muista en tiedä... 

Vierailija
17/26 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi, asianajaja, pari dippainssiä. Siinä muutama, joita tiedän meidän luokalta.

Vierailija
18/26 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristi.

Vierailija
19/26 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään käsitystä. En ole ollut missään tekemisissä sitten kouluvuosien enkä muista edes nimiäkään. Jo vuosia asunut toisella paikkakunnalla.

Vierailija
20/26 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin toiseksi paras ja olen työtön. Olen akateeminen mutta en saa töitä vaikean kroonisen sairauden takia. Eipä ollut koulumenestyksestä apua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän