Maistoin vauvan korvikemaitoa...hyi hemmetti soikoon!
Siis enpä ole koskaan maistanut mitään yhtä järkyttävän makuista! Nan 2 merkki oli kyseessä. Olen täysimettänyt ja ajattelin että voisin silloin tällöin tarjota korviketta, mutta en vain pysty tuollaista kitkerää juomaa antamaan vauvalle.
Olen jotenkin ihan järkyttynyt tuosta mausta. Tuskinpa rintamaitokaan mikään makuelämys on, mutta sitäkin olen maistanut ja se ei oikeastaan maistu paljon miltään.
Kommentit (11)
En oo koskaan maistanut, mutta hirveältä se ainakin haisee. Motivoi kyllä ainakin mua imettämään ja pumppaamaan tarvittaessa 😁
No en tiedä, kai siinä makeuttakin oli mukana, mutta jälkimaku sellainen kitkerä ja rautamainen, jotenkin aivan kamala, niin kuin jotain myrkkyä! Ja ostin siis sellaisen tetran, joka sisältää heti käyttövalmista tuotetta eikä ole vanhentunutta tai mitään. ap
Onko varma, ettei se ole pilallinen purkki? Korvike on omasta mielestäni hyvin miedon makuista, makeaa.
Ainiin, mutta kyseessähän olikin porvoolainen korvike ja tällä oli tarkoitus syyllistää vanhempia, varsinkin äitejä, jotka antavat korviketta.
En ole Nania koskaan maistanut mutta ainakin Valion korvike oli minusta ihan ok maultaan ja hajultaan, vähän kuin hylamaitoa.
No ei ole tarkoitus syyllistää ketään. Itsehän tässä olin korviketta omalle vauvalleni antamassa kun satuin maistamaan sitä....taidanpä käydä nyt avaamassa toisen paketin, jos tuo oli jostain syystä pilaantunut erä. ap
Itse syötin moniallergiselle mielestäni saven makuista erityiskorviketta. Se hyöty siitä on, että nyt teini-ikäinen lapsi ei ole kauhean mieltynyt makeaan. Hän syö hyvinkin omituisen makuisia ruokia. Eli luulen tuon savenmakuisen korvikkeen kouluttaneen hänen makuhermojaan.
Nyt maistoin toisesta purkista, mutta samaa tavaraa oli. Mutta nyt huomasin, että purkissa luki: "vieroitusvalmiste" Häh? Luulin ostaneeni korviketta, mit tuo vieroitusvalmiste on? Purkissa lukee että käytetään sellaisenaan, mutta kuka hullu tuota pystyy antamaan. Ja mitä on vieroitusvalmiste? ap
Olet ostanut nan 2 joka on vieroitusvalmiste.
Nan 1 0-6kk.
Ja makealle se maistuu. Juuri maistelin tämän ketjun takia :D
Eipä niissä (1 tai 2) muuta eroa oikeastaan ole kuin raudan määrä.
Se on lauantai-ilta porvoossakin.
Kitkerää? 20 vuotta sitten maistoin Tuttelia ja se oli makeaa, kuin hyla-maito.