Jos tältä palstalta löytyy yksikin ÄLYKÄS nainen, syön hatullisen sitä itseään.
Kommentit (17)
Älykkyysosamäärällä? Koulutuksella? Työansioilla? Muulla tavoin?
Ja onko tässä mitään järkeä, sillä aina voit väittää että täällä itseään älykkääksi tituleeraava ihminen valehtelee.
Mitä enemmän tätä palstaa lukee, sitä enemmän olen vakuuttunut että kaikki ovat pahantahtoisia, selkäänpuukottavia marmattajia, jotka ajattelevat vain omaa napaansa.
Toisia saa mollata ihan miten vaan, joka asiassa ollaan minä minä minä- tyyppejä, ja ainut oikea tapa tehdä asia(t) on juuri se, miten minä ne teen.
ap
että luet ainoastaan suositut ketjut tms?
Olen huomannut, että ei täällä moni lue asiallisia ketjuja. Tai vastaa kysymyksiin, joissa on jotain järkeä.
Olitko itse nyt sitten empaattinen tai ystävällinen?
Vierailija:
Mitä enemmän tätä palstaa lukee, sitä enemmän olen vakuuttunut että kaikki ovat pahantahtoisia, selkäänpuukottavia marmattajia, jotka ajattelevat vain omaa napaansa.Toisia saa mollata ihan miten vaan, joka asiassa ollaan minä minä minä- tyyppejä, ja ainut oikea tapa tehdä asia(t) on juuri se, miten minä ne teen.
ap
Todellakaan en laske älykkyydeksi noita hänen mainitsemiaan ominaisuuksia, joita tämä foorumi tarjoaa enemmän kuin tarpeeksi.
Aika moni ilmoittautui :)
Eli kyllä täältä fiksujakin tyyppejä löytyy.
jos et erota älykkyyttä hyvistä käytöstavoista... Pahasti pelkään, että kuulut myös siihen (liian suureen) koulukuntaan, jonka mukaan lahjakkuuttakin on niin montaa lajia, että kaikille riittää lahjoja oikein kahmalokaupalla: on tunneälyä, sosiaalista lahjakkuutta jne. Tällä retoriikalla on kätevä tehdä moni nainen onnelliseksi, vaikka koulu on jäänytkin kesken, kun oikeaa lahjakkuutta ja älyä (saati perslihaksia)ei ollut tarpeeksi.
Asialliset, fiksut keskustelut kuivuvat nopeasti kokoon.
Vierailija:
Mitä enemmän tätä palstaa lukee, sitä enemmän olen vakuuttunut että kaikki ovat pahantahtoisia, selkäänpuukottavia marmattajia, jotka ajattelevat vain omaa napaansa.Toisia saa mollata ihan miten vaan, joka asiassa ollaan minä minä minä- tyyppejä, ja ainut oikea tapa tehdä asia(t) on juuri se, miten minä ne teen.
ap
Vierailija:
jos et erota älykkyyttä hyvistä käytöstavoista... Pahasti pelkään, että kuulut myös siihen (liian suureen) koulukuntaan, jonka mukaan lahjakkuuttakin on niin montaa lajia, että kaikille riittää lahjoja oikein kahmalokaupalla: on tunneälyä, sosiaalista lahjakkuutta jne. Tällä retoriikalla on kätevä tehdä moni nainen onnelliseksi, vaikka koulu on jäänytkin kesken, kun oikeaa lahjakkuutta ja älyä (saati perslihaksia)ei ollut tarpeeksi.
mä kuulun molempaan porukkaan, joten alapa lapioida sitä ihtiään ja rivakasti. ;) Kyllä mä olen törmännyt täällä sekä älykkäisiin että empaattisiin ihmisiin, joten luulen kysymyksen olevankin siitä, että ap katselee maailmaa paskanrukeiden silmälasien läpi...
taiteellisesti, kielellisesti että avaruudelliselta hahmotuskyvyltä ja äo on 138, eli ihan riittävästi :)
Jokainen normaalilla älyllä varustettu kyllä hoksaa, että pahansuovat räyhähenget täällä on pieni, mutta äänekäs joukko. Sekaan mahtuu paljon asiallisia kirjoittajia ja hyviä keskusteluja! Vaikka kyllä minuakin ainainen negatiivisuus alkaa ottamaan pattiin.
vaikka olisi älykäs, voi silti olla narsisiti, manipuloiva...
hiukan ketsuppia voi laittaa korostamaan aromia. Mun ÄO 146, MOT.
t: yksi fiksu