Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tältä palstalta löytyy yksikin ÄLYKÄS nainen, syön hatullisen sitä itseään.

Vierailija
03.04.2006 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: yksi fiksu

Vierailija
2/17 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Et itsekään ole siis älykäs?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyysosamäärällä? Koulutuksella? Työansioilla? Muulla tavoin?

Ja onko tässä mitään järkeä, sillä aina voit väittää että täällä itseään älykkääksi tituleeraava ihminen valehtelee.

Vierailija
4/17 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän tätä palstaa lukee, sitä enemmän olen vakuuttunut että kaikki ovat pahantahtoisia, selkäänpuukottavia marmattajia, jotka ajattelevat vain omaa napaansa.

Toisia saa mollata ihan miten vaan, joka asiassa ollaan minä minä minä- tyyppejä, ja ainut oikea tapa tehdä asia(t) on juuri se, miten minä ne teen.

ap

Vierailija
5/17 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että luet ainoastaan suositut ketjut tms?

Olen huomannut, että ei täällä moni lue asiallisia ketjuja. Tai vastaa kysymyksiin, joissa on jotain järkeä.

Olitko itse nyt sitten empaattinen tai ystävällinen?

Vierailija
6/17 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä enemmän tätä palstaa lukee, sitä enemmän olen vakuuttunut että kaikki ovat pahantahtoisia, selkäänpuukottavia marmattajia, jotka ajattelevat vain omaa napaansa.

Toisia saa mollata ihan miten vaan, joka asiassa ollaan minä minä minä- tyyppejä, ja ainut oikea tapa tehdä asia(t) on juuri se, miten minä ne teen.

ap

Vierailija
7/17 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan en laske älykkyydeksi noita hänen mainitsemiaan ominaisuuksia, joita tämä foorumi tarjoaa enemmän kuin tarpeeksi.

Vierailija
8/17 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ilmoittautui :)

Eli kyllä täältä fiksujakin tyyppejä löytyy.

Vierailija
9/17 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et erota älykkyyttä hyvistä käytöstavoista... Pahasti pelkään, että kuulut myös siihen (liian suureen) koulukuntaan, jonka mukaan lahjakkuuttakin on niin montaa lajia, että kaikille riittää lahjoja oikein kahmalokaupalla: on tunneälyä, sosiaalista lahjakkuutta jne. Tällä retoriikalla on kätevä tehdä moni nainen onnelliseksi, vaikka koulu on jäänytkin kesken, kun oikeaa lahjakkuutta ja älyä (saati perslihaksia)ei ollut tarpeeksi.

Vierailija
10/17 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialliset, fiksut keskustelut kuivuvat nopeasti kokoon.

Vierailija
11/17 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap

Vierailija
12/17 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos et erota älykkyyttä hyvistä käytöstavoista... Pahasti pelkään, että kuulut myös siihen (liian suureen) koulukuntaan, jonka mukaan lahjakkuuttakin on niin montaa lajia, että kaikille riittää lahjoja oikein kahmalokaupalla: on tunneälyä, sosiaalista lahjakkuutta jne. Tällä retoriikalla on kätevä tehdä moni nainen onnelliseksi, vaikka koulu on jäänytkin kesken, kun oikeaa lahjakkuutta ja älyä (saati perslihaksia)ei ollut tarpeeksi.

Vierailija
13/17 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kuulun molempaan porukkaan, joten alapa lapioida sitä ihtiään ja rivakasti. ;) Kyllä mä olen törmännyt täällä sekä älykkäisiin että empaattisiin ihmisiin, joten luulen kysymyksen olevankin siitä, että ap katselee maailmaa paskanrukeiden silmälasien läpi...

Vierailija
14/17 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taiteellisesti, kielellisesti että avaruudelliselta hahmotuskyvyltä ja äo on 138, eli ihan riittävästi :)

Vierailija
15/17 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen normaalilla älyllä varustettu kyllä hoksaa, että pahansuovat räyhähenget täällä on pieni, mutta äänekäs joukko. Sekaan mahtuu paljon asiallisia kirjoittajia ja hyviä keskusteluja! Vaikka kyllä minuakin ainainen negatiivisuus alkaa ottamaan pattiin.

Vierailija
16/17 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi älykäs, voi silti olla narsisiti, manipuloiva...

Vierailija
17/17 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan ketsuppia voi laittaa korostamaan aromia. Mun ÄO 146, MOT.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän