Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies alkaa ällöttää aina, kun ollaan käyty niiden vanhempien luona. Se on perinyt äidiltään kaikki paskat piirteet.

Vierailija
26.08.2017 |

Pitkältä ja komealta isältään ei oikein mitään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava mies.

Vierailija
2/13 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vika kaikki. Näinhän se on.

Vierailija
4/13 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehestä tulee aina ihan toinen ihminen, kun ollaan sen sukulaisissa. Ryyppäävä reposteleva paskaläppää heittävä wt-tyyppi. En käsitä.

Vierailija
5/13 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehestä tulee aina ihan toinen ihminen, kun ollaan sen sukulaisissa. Ryyppäävä reposteleva paskaläppää heittävä wt-tyyppi. En käsitä.

Se on sitä, mistä se on lähtöisin ja mitä aidoimmillaan on. Jos luonteensa ei olisi tuollainen, ei hän muuttuisi sellaiseksi tietyssä ympäristössä. Sun kanssa esittää ja on toisenlainen, koska tietää, että et hyväksyisi. Luultavasti iän myötä muuttuu tuohon suuntaan sunkin seurassa ellei sitten kypsy henkisesti ajan kanssa.

Vierailija
6/13 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten vika kaikki. Näinhän se on.

Eikös se tässä tapauksessa ole äitien vika?

Vierailija
7/13 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies ja nai sen isä

Vierailija
8/13 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon.

Vierailija
9/13 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä, mistä se on lähtöisin ja mitä aidoimmillaan on. Jos luonteensa ei olisi tuollainen, ei hän muuttuisi sellaiseksi tietyssä ympäristössä. Sun kanssa esittää ja on toisenlainen, koska tietää, että et hyväksyisi. Luultavasti iän myötä muuttuu tuohon suuntaan sunkin seurassa ellei sitten kypsy henkisesti ajan kanssa.

Epäilen samaa, mitä sanoit. Toisaalta en tiedä, esittääkö minulle, suvulleen vai molempia. Mies on vähän sellainen, että tekee sitä mitä muutkin. Kotona saattaa todeta, että ei jaksa ryyppäämistä, muttei osaa kieltäytyä kun tarjotaan tai muut juo. Tai sitten se ei tiedä, mitä haluaa ja tekee sen vuoksi samaa kuin muut. Kotona yhtä ja sukulaisissa toista. Toivon, ettei ensimmäinen ennustuksesi käy ajan myötä toteen.

Vierailija
10/13 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen samaa, mitä sanoit. Toisaalta en tiedä, esittääkö minulle, suvulleen vai molempia. Mies on vähän sellainen, että tekee sitä mitä muutkin. Kotona saattaa todeta, että ei jaksa ryyppäämistä, muttei osaa kieltäytyä kun tarjotaan tai muut juo. Tai sitten se ei tiedä, mitä haluaa ja tekee sen vuoksi samaa kuin muut. Kotona yhtä ja sukulaisissa toista. Toivon, ettei ensimmäinen ennustuksesi käy ajan myötä toteen.

Vieraasta pimpsasta kieltäytyminen olisi ehkä mahdotonta myös, koska eihän sitä halua kieltäytyä kun toinen on niin innokas.

Vierailija
11/13 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on hölmömpää? Hölmö vai hölmöä seuraava hölmö? Arvaa kumpi olet :) Sama koskee kaikkia naisia jotka avautuvat täällä miehistään ja heidän käytöksistään.

Vierailija
12/13 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieraasta pimpsasta kieltäytyminen olisi ehkä mahdotonta myös, koska eihän sitä halua kieltäytyä kun toinen on niin innokas.

Haha :D kiitos, kommenttisi piristi minua. En sentään ole niin friikki, että noin ajattelisin mieheni tekevän. Pitäisikin aina ajatella näin, että on vielä huonompikin vaihtoehto. Toi wt-ryyppääjä-paskaläppä ei ehkä ookaan niin paha.

Vierailija
13/13 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ällöttää minä itse aina kun käyn vanhemmillani, olen AIVAN äitini kopio. Ei missään hyvässä mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi