Vierailija

helposti...

Että niin. Elän kroonisessa puutteessa, enkä ole koskaan seurustellut. N27

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Tulisitko tänään katsomaan kanssani Evan nekkailua, tekisimme pientä purtavaa, olisimme lusikassa ja rutistelisin sinua hellästi.

Rakkaudella oma höpönassusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saisin helposti seksiä. Ei kiinnosta.
Kumppanin löytäminen on vaikeaa.

Sama. Ei minulla ole se ongelma että olisin niin vitun ruma ettei miehet minua huolisi. Seksiä kyllä saisi, mutta ei kiinnosta. Suhteen haluaisin, mutta se on näköjään ihan vitun vaikeaa saada. En voi tästä päätellä kuin että joillekin jotkin asiat tulee luonnostaan kuin toisille. Ei kellään muulla tutullani ole ollut näin vaikeaa. Olen kumminkin nähnyt kaiken kokoisten ja luontoisten ihmisten kelpaavan suhteeseen, että ei kenelläkään näköjään lähtökohtaisesti ole mitään minkä takia ei kelpaisi.

Vierailija

Ananaannäköinen miespoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mutta me ollaankin ilmeisesti sen lajin naisia, joita puutteessa eläville miehille ei ole olemassakaan.
No minkä lajin naisia te sitten olette?

Tavallisen näköisiä, tavallisen kokoisia, tavallisen oloisia. Tai keskiverrosta vähä huonompaan päin joka suhteessa. Sellaisia, joista ns. oman tason miehet (ja toki päinvastoin) eivät kiinnostu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ananaannäköinen miespoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mutta me ollaankin ilmeisesti sen lajin naisia, joita puutteessa eläville miehille ei ole olemassakaan.
No minkä lajin naisia te sitten olette?

Tavallisen näköisiä, tavallisen kokoisia, tavallisen oloisia. Tai keskiverrosta vähä huonompaan päin joka suhteessa. Sellaisia, joista ns. oman tason miehet (ja toki päinvastoin) eivät kiinnostu.

No eihän ne silloin ole oman tasoa miehiä.

Vierailija

Sinkku olen myös . Pitäisi ilmeisesti tyytyä itseäni 10-15v nuorempaan tai vanhempaan mieheen. Oma ikäluokkani ei minusta kiinnostu.

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sama. Ei minulla ole se ongelma että olisin niin vitun ruma ettei miehet minua huolisi. Seksiä kyllä saisi, mutta ei kiinnosta. Suhteen haluaisin, mutta se on näköjään ihan vitun vaikeaa saada. En voi tästä päätellä kuin että joillekin jotkin asiat tulee luonnostaan kuin toisille. Ei kellään muulla tutullani ole ollut näin vaikeaa. Olen kumminkin nähnyt kaiken kokoisten ja luontoisten ihmisten kelpaavan suhteeseen, että ei kenelläkään näköjään lähtökohtaisesti ole mitään minkä takia ei kelpaisi.

Joku tässä pisti mietityttämään. Jos tietää että saisi seksiä, niin miten on päätynyt siihen lopputulokseen ettei joku näistä seksiehdotuksista olisi myös mahdollisuus seurusteluun? Ymmärrän tämän siis lähinnä tilanteena jossa joku ehdottaa seksiä joko kasvotusten tai viestittelyllä, niin miksei voi vastata että käytäisiin ensin leffassa, museossa, lätkämatsissa, kävelyllä ennen kuin pohditaan sänkyyn hyppäämistä?

Jos tällainen ei ole käynyt mielessä, tai se tuntuu jotenkin väärältä/hankalalta/nololta, niin suosittelen miettimään oman asenteen ja olemuksen roolia seurustelemattomuuden osalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minun kohdallani kelpaamattomuus johtuu nimenomaan rumuudesta. Näin on ollut niin kauan kuin muistan, jo tarhaikäisenä oli pojat minua kohtaan ilkeitä ja aggressiivisia. Sama meno jatkui läpi kouluvuosien, ala -ja yläasteellakin. Nyt aikuisena olen heille näkymätön. 

Vierailija

Mulla on ystävinä hyviä naisia jotka ovat olleet todella pitkään ilman miestä, ei kukaan mikään ruma. (kaikista rumimmat naiset joita olen tuntenut ovat olleet vähintään kerran pitkässä parisuhteessa)

Luulen että se kumppanin löytämisen vaikeus on siinä että kun on tottunut elämään yksin (tai lasten kanssa) niin siihen on vaikea ottaa toista aikuista ihmistä asumaan tai yleensäkin jakamaan elämää, vaikka se toisaalta olisi hyvä, mutta toisaalta siinä on oma vaivansa. Luulen että tuntemani sinkut lähes kaikki saisivat parisuhteen jos tosissaan etsisivät ja yrittäisivät, ei se riitä että käy joskus harvoin baarissa. 

Kun minä olin sinkku, mulle yks tuttu mies sanoi, että ei ne miehet tule sun kotiovelle soittamaan ovikelloa että tässä mä ny sit oon. Se oli kyllä totta, mutta toisaalta, lähes niin kyllä tapahtui, minä tapasin tulevan aviomieheni maikkarin chatissa, ja mies todellakin tuli luokseni sitten muutaman kuukauden päästä kun oltiin soiteltu ja lopulta päätettiin tavata. Mies sanoi että hän ajoi luokseni 170km ja ajatteli että kun näen hänet niin käsken lähteä pois kun hän on niin ruma, ei ollut ottanut edes hammasharjaa mukaan. Minä sanoin että käy tuosta lähikaupasta hakemassa hammasharja, sinä et ole lähdössä mihinkään. Mies jäi yöksi, ja minä pyysin hänet parisänkyyn kanssani nukkumaan, ja nukuttiin, mies ei yrittänyt mitään, mikä oli minulle pettymys, hän jopa illalla hieroi hartioitani ja niskaani kun mulla oli pakat jumissa, mutta siitä huolimatta ei tehnyt mitään lähestymistä. Jälkikäteen mies on sanonut että ajatteli että olisi sopimatonta heti ensimmäisellä tapaamiskerralla jotain sen suuntaista yrittää, vaikka käytännössä oltiin tunnettu jo kauan. Ei se suhteen aloittaminen ole niin helppoa jos molemmat on vähän epävarmoja itsestään.

Vierailija

Täällä sama, yksin koko elämä. En tiedä saisinko seksiä kun en ole pilkun jälkeen yrittänyt miestä hakea mutta päiväaikaan ei ainakaan ole tärpännyt, eikä netissä. Suhteen haluaisin mutta ei taida olla mahdollista.

Onko tinder ainoa keino tavata miehiä? Nettideitit sun muut kokeiltu tuloksetta...

Auttakaa joku. :( Inhottavaa elää näin välitilassa, ei tiedä onko sitä toivoa vai ei.

-n30

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä sama, yksin koko elämä. En tiedä saisinko seksiä kun en ole pilkun jälkeen yrittänyt miestä hakea mutta päiväaikaan ei ainakaan ole tärpännyt, eikä netissä. Suhteen haluaisin mutta ei taida olla mahdollista.

Onko tinder ainoa keino tavata miehiä? Nettideitit sun muut kokeiltu tuloksetta...

Auttakaa joku. :( Inhottavaa elää näin välitilassa, ei tiedä onko sitä toivoa vai ei.

-n30

Miten sinä ja muut naiset edes kehtaatte väittää että nettideittailu ei tuota tulosta.
Naisena saat kuvattomalla profiililla johon kirjoitettu olen pullukka jo kymmeniä yhteydenottoja.

Kelatkaa nyt...
Tiedättekö miltä tuntuu kun olet 180cm mies ja olet treeenannut koko elämäsi. Eli olet fyysisesti hyvässä kunnossa. Olet 28 vuotias ja omistat hyvän omaisuuden ja olet töissä hyvällä alalla.

Kaikkea muuta kuin mt potilas ja rt saa 6kk aikana kuin yhden yhteydenoton sinua 20kg painavammalta naiselta.

Et pääse 7/10 naamalla olevan miehenä edes treffeille nettideiteissä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat