Vierailija

Rintojen kiinteyteen ne eivät kai ainakaan vaikuta. Mutta vaikuttavatko muuten johonkin?

Kommentit (17)

Vierailija

Kivempi liikkua, kun rinnat ei heilu ja hylly valtoimenaan. Liikkumisella tarkoitan ihan kävelyä. Yhtään reippaampi liikkuminen ilman liivejä aiheuttaa rinnoissa kipua, joten kivunesto on ainakin hyötynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Fyysinen hyöty on lähinnä välillistä vaikka merkittävää. Tuntuvat mukavilta ja silloin myös liikuntaa on mukavampaa ja rinnat kiinteytyvät. Jos rintaliivejä ei olisi keksitty niin monikin, varsinkin isorintainen, jäisi helpommin sohvaperunaksi.

Vierailija

Rintaliivien tarkoitus on kannattaa rintoja, estää niiden epäesteettinen roikkuminen sekä hölskyminen liikkuessa. Rintojen hallitsematon heiluminen ja tärähtely liikkuessa saattaa olla kivuliasta. Tämä lienee selvä asia kaikille paitsi ap:lle.

Vierailija

Olen nainen ja minua myös kiinnostaa aihe. Olen nyt laiskalla tuulella enkä jaksa hakea tietoa, joten olisi mielenkiintosta lukea, jos joku tietää asiasta jotain. Muistan kyllä lukeneeni, että liiveistä on jotain haittaa. En ole itse käyttänyt liivejä pitkään aikaan ja niiden päälle pukeminen on vastenmielistä, jos täytyy lähteä ulos. Ok, liikunnassa ne ovat tukena, mutta arkena, tavallisessa kevyessä työssä, onko niillä muuta kuin visuaalinen tehtävä?

Vierailija

Urheillessa urheiluliivit ja imettäessä imetysliivit lisäävät mukavuutta ja ehkäisevät kudosvaurioita. Arjessa liivit vaikuttavat lähinnä ulkonäköön, jos puhutaan suunnilleen normaalin kokoisista rinnoista.

Vierailija

Minulle sanottiin aina teininä että kannattaa käyttää liivejä tai sitten on vanhempana kamalat riipputissit. Huijattiinko minua silloin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulle sanottiin aina teininä että kannattaa käyttää liivejä tai sitten on vanhempana kamalat riipputissit. Huijattiinko minua silloin?

Jos rinnat ovat kasvaneet tosi nopeasti, ovat kipeät ja raskausarpiset, liivit ovat teinille varmasti tarpeen. Mieluummin ehkä kumminkin jokin pehmeä toppimalli kuin kaarituet.

Pitkällä tähtäimellä sanoisin omasta ja kaverien kokemuksesta, että se riipahtaminen on lähinnä geeneistä ja rintojen mallista kiinni. Toisilla on pyöreämmät, toisilla suipommat rinnat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja minua myös kiinnostaa aihe. Olen nyt laiskalla tuulella enkä jaksa hakea tietoa, joten olisi mielenkiintosta lukea, jos joku tietää asiasta jotain. Muistan kyllä lukeneeni, että liiveistä on jotain haittaa. En ole itse käyttänyt liivejä pitkään aikaan ja niiden päälle pukeminen on vastenmielistä, jos täytyy lähteä ulos. Ok, liikunnassa ne ovat tukena, mutta arkena, tavallisessa kevyessä työssä, onko niillä muuta kuin visuaalinen tehtävä?

Sinulla selvästi ei ole kovin isot rinnat ja olet vielä melko nuori. Viimeistään nelikymppisenä huomaat sinäkin rintsikoisen hyödyt. Eivät tässä iässä enää vaatteetkaan istu nätisti ilman liivejä, koska maanvetovoima.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Käytin liivejä aina, ja silti rintani riippuvat lähes napaan saakka nyt. Ne ovat aina olleet isot, huolimatta painostani. Ystäväni rinnat taas ovat varsin terhakat jopa nyt 54 v., kuten äitinsä olivat, mutta ne olivat aina pienet, vaikka kaverini oli aika lihava yhdessä vaiheessa. Minulla on myös ystäviä, joilla on pienet rinnat ja he ovat olleet aina hoikkia, rinnat silti riippuvat. Tarkkailtuani rintoja nyt muutaman kymmentä vuotta, olen sitä mieltä, että se on eniten kiinni geeneistä.

Vierailija

Jäin muutama vuosi sitten työskentelemään kotiin ja samalla liivien käyttö väheni huomattavasti. Nykyisin käytän vain sarunnaisesti muutamien tuntien ajan. Imetysten jäljiltä riippuvat 70E rinnat ovat terhakoituneet huomattavasti liivittömyyden aikana. Luonnon omat rintaliivit, lihakset, kannattelevat niitä nyt kauniimmin kuin mitkään liivit.

Vierailija

Onko ap mies? Ilman liivejä reipas kävely olisi epämiellyttävää ja juokseminen täysin mahdotonta, ellei pitäisi tisseistä kiinni.

T. 75E

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huijattiin, tai oikeammin puhuja ei tiennyt, mistä puhuu. Suurin osa ei tiedä. Kesti aikansa, kunnes tajusin, että noin 20% on oikeasti tyhmiä eli heillä on matala älykkyysosamäärä.  Suurin osa ihmisistä on toki  keskivertoälykkäitä, mutta suurin osa heistä on myös laiskoja, eivätkä he jaksa hankkia tietoa tai pohtia asioita. Valitettavasti myös iso osa todella älykkäistä on tavalla tai toisella vammaisia tai sanoisinko erittäin rajoittuneita , uskovat mitä ihmeellisiimpiin asioihin, heillä on vain tietyn tyypin älyllisyyttä  tms.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat