Oletko koskaan ottanut pikavippiä?
Mihin käyttötarkoitukseen? Mikä firma? Itsellä ei kokemusta.
Kommentit (13)
En, mutta luottokorttia olen joutunut käyttään 1000 euroon asti ja ahdisti todella. Onneksi on kortti. Miuten olisi pitänyt ottaa vippiä.
En. En ole niin varakas, että pystyisin koskaan maksamaan pikavippifirmojen korkoja.
Onneksi en ja Toivottavasti en otakaan
En ole! En ota. olen ns. tolkun ihminen.
Olen. Ihan vaan juomisen rahoittamiseen ja maksoin vipeillä vippejä - uuden asiakkaan kuluttomalla vipillä edellisiä vippejä ja kolautuksilla korkoja...
Vierailija kirjoitti:
Olen. Ihan vaan juomisen rahoittamiseen ja maksoin vipeillä vippejä - uuden asiakkaan kuluttomalla vipillä edellisiä vippejä ja kolautuksilla korkoja...
Jatkuuko kierre vai onko luottoteidot jo menneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuuko kierre vai onko luottoteidot jo menneet?
Kierteen sain poikki jo vuosia sitten ja luottotiedotkin ovat tallella - kiitos kysymästä.
T: 6.nen
Nyt kaikki pikavippaajat kertomaan tarinaanne, niin kaikki kunnon ihmiset voivat taivastella täällä valintojanne.
Kyllä olen. Lapselle hankin silmälasit. Firman nimeä en tähän hätään enää muista.
Just tuli telkasta mainoskatkolla kolmen eri firman mainos. Tarjontaa riittää. Olen kerran ottanut akuutissa tilanteessa ja maksoin sen seuraavalla viikolla pois.
Olen. Oli tarve. En enää muista firmaa.