Vierailija

Mitä kannattaa tehdä, kerronko vaimolle vai yritänkö olla niin kuin mitään ei olisi tapahtunut?

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tilanne on kyllä paha ja voi huonoimmillaan johtaa eroon! Itse en kertoisi, jos tietäisin varmaksi ettei kukaan käräytä. Jos riski käräytyksestä, veisin vaimon micelin-ravintolaan ja siellä pahoitellen kertoisin ja lupaisin vielä lomamatkan vaimon valitsemaan kohteeseen!

Vierailija

Kesken treenin huomasin ja jotkut naiset jopa katsoivat peilin kautta. Kuntosalilla oli vaimon kavereita, jotka katsoivat myös. -ap

Vierailija

Ei kyllä salin puolella kehtaa rupsautella kun on syönyt paljon kananmunia aamulla. Siinä katkussa menee ilo kaikilta treenata. Pukuhuoneessa sitten lähtiessä voi kyllä pienen pokemonin jättää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kesken treenin huomasin ja jotkut naiset jopa katsoivat peilin kautta. Kuntosalilla oli vaimon kavereita, jotka katsoivat myös. -ap

Oletko varma ettei kukaan kuvannut? Vaikka vaan omaan käyttöön. Sana sanaa vastaan varmasti pärjäät vaimon kavereitakin vastaan mutta sitten jos on videonauhaa...

Vierailija

Voi näitä mies ressukoita! En ihmettele yhtään, että ovat ilman kumppaneita. Yksään miehekäs mies jolla on kumppani ei ole koskaan, HUOM! koskaan tällä palstalla. Etsi miehuuttasi jossain muualla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi näitä mies ressukoita! En ihmettele yhtään, että ovat ilman kumppaneita. Yksään miehekäs mies jolla on kumppani ei ole koskaan, HUOM! koskaan tällä palstalla. Etsi miehuuttasi jossain muualla.

Kokeile oikoa kulmakurttusi ja relaa edes sekunniksi.

Vierailija

Minua on sanottu Chris Hemsworthin näköiseksi. Tosin olen pari senttiä pitempi. Kuvaamisesta on hankala sanoa, naisillahan nyt on kännykät kädessä aina. Mitä kannattaisi tehdä jos heillä on kuvamateriaalia pakaralihaksistani?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat