Vierailija

Ja on saanut myös nuoren naisen itselleen :)

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Tarkoitat varmaan buldogia?

Parisuhteessa ryppyisyys ja uurteisuus tasoittuu. Presidentin puolisohan on kovasti silonaamainen, ihan kuin kananmuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joko ap. sait selville miksi miehesi sinua pettää? Sitähän täällä joku viikko sitten kyselit, kun unohdit viestiisi väärän trollinimen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ankaran hinnan on perheineen maksanut nykyisestä onnestaan. Turha irvailla.

Niinpä. Niinistö ei ole törttöillyt naissotkuissa (eikä muutenkaan) kuten moni muu poliitikko.

Kummallista on joidenkin viha presidenttiämme ja edustavaa vaimoansa kohtaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eli minkä hinnan? Kun siis ei se nainen ole edes nuori. Olen itse samanikäinen ja ikäisekseni todella nuoren näköinen, sporttinen, sileäihoinen. Mutta siis olen menettänyt sen nuoren naisen statusarvon jo 30 vuotta täytettyäni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Niinistö ei ole törttöillyt naissotkuissa (eikä muutenkaan) kuten moni muu poliitikko.

Ensimmäinen vaimo ja lasten äiti menehtyi liikenneonnettomuudessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli minkä hinnan? Kun siis ei se nainen ole edes nuori. Olen itse samanikäinen ja ikäisekseni todella nuoren näköinen, sporttinen, sileäihoinen. Mutta siis olen menettänyt sen nuoren naisen statusarvon jo 30 vuotta täytettyäni.

Etkö tiedä Sauli Niinistön menneisyydestä mitään? Kuinka jäi suht nuorena leskeksi kun ensimmäinen vaimo kuoli auto-onnettomuudessa? Samoin Thaimaan katastrofissa palmun nokassa riippuessa tuli varmasti mietittyä asioiden ja perheen merkitys ja arvojärjestys pohjia myöten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen vaimo ja lasten äiti menehtyi liikenneonnettomuudessa.

Niin? Onko se mielestäsi naisasiasotku? Vai muuten vain syy vihata Niinistöä ja Haukiota?

Minusta ihan päinvastoin, Niinistö on onnensa ansainnut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onhan hän mieheensä nähden nuori. Ja todellakin nuorekas, sporttinen ja sileäaihoinen. Tyylikäskin vielä ja osaa käyttäytyä, mitä mainioin presidentin puoliso siis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä Sauli Niinistön menneisyydestä mitään? Kuinka jäi suht nuorena leskeksi kun ensimmäinen vaimo kuoli auto-onnettomuudessa? Samoin Thaimaan katastrofissa palmun nokassa riippuessa tuli varmasti mietittyä asioiden ja perheen merkitys ja arvojärjestys pohjia myöten.

Varmasti. Mutta ei se ollut hinta nykyisestä. Ei hän tiennyt nykyisestä vaimosta varmaankaan mitään vielä noihin aikoihin. Enemmänkin menneisyyden vastapainoksi on tullut muuta hyvää.

Ja siis kunnioitan häntä muuten, mutta tää aloitus oli vähän höpöhöpö, joten vastasin tuohon kysymykseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onhan hän mieheensä nähden nuori. Ja todellakin nuorekas, sporttinen ja sileäaihoinen. Tyylikäskin vielä ja osaa käyttäytyä, mitä mainioin presidentin puoliso siis.

Olen itsekin vastaavanlainen (myös akateemisesti koulutettu ja hyvässä työssä & vakavarainen), mutta netin keskustelupalstojen mukaan ikäiseni ovat puolisoina kelpaamattomia miehille. Kiva, jos sitten n. 30 vuotta vanhemmalle kuitenkin kelpaisin mainosti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin vastaavanlainen (myös akateemisesti koulutettu ja hyvässä työssä & vakavarainen), mutta netin keskustelupalstojen mukaan ikäiseni ovat puolisoina kelpaamattomia miehille. Kiva, jos sitten n. 30 vuotta vanhemmalle kuitenkin kelpaisin mainosti.

Netin keskustelupalstojen mielipiteillä voi pyyhkiä takapuolensa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nuoren? No joo, onhan se kummityttö nuori ikävertailussa.

Mutta että _seksikäs hopeakettu_ anna mun kaikki kestää! Kuiva ryppyinen käppänä, missä se seksi piilee?

Vierailija

Niinistö on makuuni aivan liian lyhyt. Sanoin jo nuorena, että alle 180 centtiset eivät kelpaa. Niinpä mieheni ovat olleet 184 ja 187 cm,itse 164. Rouva Jenni Haukio on ihme kuukasvo.

Vierailija

No ei Sale kyllä seksikäs ole, ainakaan mun silmään. Sellainen seksikäs karisma puuttuu. Ranskan tuore presidentti sen sijaan on seksikäs. En nyt muista tähän hätään nimeä. Hänellä puolestaan on puuma vaimona. Entinen opettajansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nuoren? No joo, onhan se kummityttö nuori ikävertailussa.

Mutta että _seksikäs hopeakettu_ anna mun kaikki kestää! Kuiva ryppyinen käppänä, missä se seksi piilee?

Usein sanotaan, että miehen seksikkyyden näkee nenästä. Katsopa Saulin profiilia, todella komea nokka eikä mikään perunanenä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat