Vierailija

Vinkkejä miten olette päässeet alaselkäkivusta eroon? Alkoi huonon makuuasennon jälkeen (toispuolinen asento, makasin tennispallon päällä, kun hieroin selkäjumia ja alaselkä otti siitä itseensä) eikä ota loppuakseen. Tavallaan menkkamainen kipu tuntuu ihan alaselässä lantion korkeudella, siellä jossain pakaran yläpuolella missä ei tunnu enää lihas vaan luu - kipeät lihakset on siellä jossain alla, eli hieromaan ei oikein pääse. Välillä, esim. kumartuessa, säteilee/leviää lantion oikealle puolelle. Olen melkein satavarma, että on lihasperäistä, alkamisajankohdan perusteella siis. Munuaiset ja vti:n suljin jo pois, kun munuaiset ovat niin paljon ylempänä eikä ole vti:oon liittyviä oireita (flunssassa tosin olen).

Joo tänä ei ole lääkäripalsta, mutten ehdi nyt lääkäriin töiden vuoksi, fyssarille on kyllä aika reilun viikon päästä.

Kommentit (6)

Vierailija

No mikäpä tuohon muu auttaa kuin aika, särkylääke, ehkä joku varovainen venytys. Mulla on ollut alaselkäkipua kohdussa olleesta myoomasta/polyypista, endometrioosista, ovulaatiosta..Joku tulehdus ehkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mikäpä tuohon muu auttaa kuin aika, särkylääke, ehkä joku varovainen venytys. Mulla on ollut alaselkäkipua kohdussa olleesta myoomasta/polyypista, endometrioosista, ovulaatiosta..Joku tulehdus ehkä?

Niin vähän arvelinkin, siis että ei auta kuin aika ja liikunta. Endometrioosi tuskin, menkat ei oo kivuliaat ja ovulaatio ei ole vielä. Tulehduksesta en osaa sanoa.

Kolmoselle, jos olisi umppari niin olisi poksahtanut jo, melkein viikko tässä on jo kärsitty. Eikä vatsa ole kipeä, vaan selkä ja eri kohdasta.

Vierailija

Kipu johtui lukosta alaselässä, se rusahti ihanasti auki. Kipu lakkasi parin päivän päästä rusautuksesta. Ihan siis jos joku sattuu joskus tätä vaivaa googlaamaan ja tähän ketjuun päätyy! Ap.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat