Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Mutsijokaeikerrokertomuksia

Niin itse olin synnärin asiakkaana muutamia kertoja parikyt vuotta sitten ja silloin synnytyskertomuksen raportoi ja allekirjoitti kätilö, joka hommassa avusti tai paremminkin johti. Se oli paperin otsikkona ja sisälsi kaikenmaailman avautumisvaiheiden kestot ja työnnöt yms minuuteissa.
Nytkö tämän synnytyskertomuksen raportoi itse synnyttäjä blogissaan? Mitenkäs ne toimivat, jotka eivät pidä blogia? Ärsyttää tuo Pyhän Synnytyskertomuksen tarinointi ja levittely.

Kommentit (3)

Vierailija

Kyllä se synnytyskertomus on edelleen nimeltään. Se, jonka kätilö tekee.
Bloggaajat haluavat KERTOA ja AVAUTUA oman tarinansa, jota pitävät uniikkina.
Jossain vaiheessa alkoi olla muotia kertoa oma synnytyskertomuksensa kaikille nimenomaan tuolla nimellä, vaikka kyseessä on paremminkin oma tulkinta ja tarina synnytyksestä, joka on melko tavallinen asia.

Vierailija

Pidän blogien lukemisesta koska olen utelias luonne, pakosti kai blogia kirjoittava ajattelee että hänellä on mielenkiintoinen elämä, persoona tai ajatuksia, ja olettaa että muutkin haluavat niistä lukea. Suosituilla blogisteilla pakosti myös näin on, tai ainakin kyky saada se elämä/persoona vaikuttamaan mielenkiintoisilta. Joku sanoisi "eilen kävin salilla ja kaupassa", toinen tekee samoista tapahtumista tuhannen sanan kertomuksen otsikolla "Elämä osaa joskus yllättää!".

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat