Vierailija

Otsikossa ongelma oikeastaan olikin. Tähän asti olen löytänyt sellaiset lenkkihousut, joiden taskuun kännykkä mahtuu, mutta nyt ei enää löytynytkään, joten mitäs nyt. Enpä nyt periaatteessa kännyä lenkillä tarvitse, paitsi jos vaikka loukkaan itseni tai jotain muuta, että pitää soittaa johonkin.

Kädessä en viittis kännyä koko lenkkiä kantaa. Miten te olette ratkaisseet tän ongelman? Jättänyt kännyn kotiin?

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tilasin Kiinasta parilla eurolla sellasen mihin se kännykkä laitetaan ja sitten tuohon käsivarteen. En nyt nimeä tiiä, pitää miettiä.

Vierailija

Käsikoteloa käytän eli käsivarteen kiinnitettävää, se on hyvä. Onhan niitä myös erilaisia ns. juoksuvöitä, joihin mahtuu tavaraa.

Vierailija

Mulla on sellainen vyoksuvyö, johon mahtuu kännykkä ja avaimet. Spi belt taisi olla merkki. Vastaavia löytyy varmasti ihan muutamalla eurolla

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käsivarsikotelo tai pienempi lenkkikännykkä.

Ei ole varaa kahteen kännykkään ja jos ostaa jonkun peruspuhelimen ni sit saa joka päivä räplätä sim-kortin kanssa, kun niihin menee yleensä se isoin ja omaan kännyyn se pienin.

Onko tuo käsivarsikotelo millainen, siis häiritseekö jotenkin?

ap

Mun mielestä käsivarsikotelo oli hankala, se joko puristi tai valui. Sit jos vaihto puhelinta niin sit olikin yhtäkkiä liian pieni kotelo. Hommasin flipbelt merkkisen juoksyvyön, johon olen ollut todella tyytyväinen.

Vierailija

Käsivarsikotelo on todella käytännöllinen, mua se ei häiritse ollenkaan, sitä ei edes huomaa. Säätää vaan sopivaksi niin ei purista eikä valu. Omani ostin Verkkokauppa.comista.

Vierailija

Mä tähän mennessä oon kantanut kädessä vaikka onkin epäkäytännöllistä, taskussa hölskyy. Käsikoteloista oon kuullu huonoa mutta sen sijaan oon kans kuullu flipbeltistä joka on vyötärölle, näyttää kätevältä vaikkakin tyyris...

Vierailija

Juoksuun tarkoitettu vyölaukku minulla. Sinne saa avaimet ja nenäliinatkin. Ei ollut kallis. Miehellä tuo käsivarsijuttu ja paljon kömpelöimpi. Vyöllä olevaa kännykkää on paljon helpompi vilkaista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on joskus rintaliiveissä, jos en muualle saa..

Tää ois muuten hyvä, mut omat tissit niin pienet, ettei rintsikoihin kyllä kännyäkään saa

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tää ois muuten hyvä, mut omat tissit niin pienet, ettei rintsikoihin kyllä kännyäkään saa

ap

Hyvä? Minkä ihmeenlaiset rintsikat teillä on että sinne saa tungettua kännykän? Mulla on ainakin niin tyköistuvat, että jos sinne tunkee kännykän, niin on hyvin epämukavan tuntuista. Ja meneehän se kännykkäkin siellä huonoksi kun on tulikuuma ja hikinen.

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Mulla on kyllä isot tissit mutta niin on iso puhelinkin ettei se mitenkään mahdu rintsikoihin. Varsinkin urheilurintsikat on niin tiukat ettei sinne tungeta mitään ylimääräistä.

Vierailija

Mulla on tuo vyömallinen pussukka. Siellä niin avaimet ja puhelin, kuin nessut ja lääkepiippu. Helppo sujauttaa topin alle, niin ei avaimet hölsky. Toimii hyvin myös esim. marjametsässä. Nykyisin toki jätän melkein aina puhelimen kotiin lenkille lähtiessä, kun kuitenkin ihmisten ilmoilla lenkkeilen eli apua saa tarvittaessa.

Vierailija

mulla on myös sellainen litteä "juoksuvyölaukku", tota flipbeltiä katselin myös netistä, mutta en vielä ole saanut tilattua. Mä jotenkin mieluummin kuskaan puhelinta tossa lantion/alaselän päällä kuin käsivarressa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat