Vierailija

Uskomatonta, mutta olen törmännyt otsikossa mainittuun ongelmaan. Ei meinaa mahtua millään sisään ilman, että sattuu. Eikä oikein mikään asento tunnu molemmista hyvältä. Miten olette ratkoneet tällaista?

N41

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millainen penis on ap:n mielestä liian iso?

Jokaisella av-mamman miehellä on noin puolen litran limupullon kokoinen eli jos siitä menee isommaksi, on vasta hieman keskivertoa suurempi, ei vielä iso.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millainen penis on ap:n mielestä liian iso?

En ole tietenkään mittailemaan ruvennut, mutta sanoisin, että tämä on aika lailla HK:n sinisen luokkaa. Kamala kirjoittaa siitä näin...

ap

Vierailija

Täällä naiset sanoo että lähetä tänne, vaikka eivät taida tajuta että liian iso penis on ihan yhtä iso ongelma kuin liian pieni penis. Jos sattuu niin sattuu, ei iso muna = nautinto.

Vierailija

Onko myös liian rikas? Liian komea? Tekee liian hyvää ruokaa? Tuoksuu liian hyvälle? Laittaako vessanpöntön kannen aina kiinni?

Elämäsi on varmasti hyvin rankkaa.

Vierailija

Suosittelen erittäin kunnollista kiihottumista ennen yhdyntää. Omalla miehelläni on myös iso ja jos en ole todella märkä, sisääntyöntyminen ja yhdyntä tekee joskus kipeää. Molemminpuolinen suuseksi kyljellään kuusysissä on meillä aina ennen aktia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitkä esileikki ja litroittain liukkaria... Jos ei onnistu niin laita tänne! Miksi itse en koskaan löydä isoa munaa?? :(

Hyi onko sulla iso p"llu

Vierailija

Mun miehellä on myös turhan iso ja se sattuu. Paksu on - ei mahtuisi erektiossa talouspaperirullan hylsyn sisään. Hankaa emättimen limakalvoja ja tekee kipeää. Liian pitkää on helpompi varoa (ei työnnä niin syvälle), mutta paksuudelle on vaikea tehdä mitään.
Synnyttänytkin olen eikä paikat mihinkään löystyneet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on myös turhan iso ja se sattuu. Paksu on - ei mahtuisi erektiossa talouspaperirullan hylsyn sisään.

Tämä oli ilmeisesti vitsi? Ei sinne sisään mahdu kuin ns. mikropenikset.

Vierailija

No totta kai naisella voi myös olla iso pimppi. Liiankin iso. Sitä on turha alapeukuttaa. Silloin ei pikkupippeleistä niin välitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paljon miehen munalla on sitten mittaa? 15cm kyrpä taitaa olla semmoista keskikokoa.

Eihän liika pituus ole mikään ongelma, koska ei sitä tarvitse tyveä myöten sisään sulloa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat