Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minä ainakin haluaisin, että jos olen kuskina niin se vieruskaveri osallistuu keskusteluun eikä vaan näperöi puhelintaan? Kyllä, minulla on tylsä elämä ja tarkkailen ihmisiä. Äskenkin bussia odotellessa _kahta_ ihmistä lukuunottamatta ainakin 50 etupenkkiläisellä oli naamat kiinni älypuhelimissa.

Kommentit (6)

Vierailija

SINÄ haluaisit, juu. Mutta moni muu ei. Jotkut haluaa keskittyä ajamiseen, toiset nyt vaan ei ole rupattelevaa sorttia, ja rupattelevaakin sorttia olevilla pariskunnilla voi esimerkiksi vuosikymmenten jälkeen olla hetkiä kun ei vain ole asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun ajat, aja.

Tässä tarkoitettiin etupenkillä matkustajaa, ei kuskia.

En itsekään tykkää jos joutuu tuppisuuna ajamaan tai puhumaan yksin kun toinen on liimattu älypuhelimeen kiinni. Silloin vastaus kaikkeen on "mmmm"

Vierailija

Ehkä ne puhelinten näprääjät istuu sellaisten kuskien vieressä jotka ei tykkää puhua ajaessaan? Osa vieressä istuvista saattaa myös tarkistaa ajajan puolesta reittiä, kauppojen aukioloaikoja yms.

Vierailija

Tähän asti on valitettu, kun vieruspenkiltä on neuvottu ja ohjattu ja häiritty ajamista, nyt sitten pitääkin pälättää koko ajan ja varmistaa, että kuski huomaa vasemmalta 300 m päästä mahdollisesti kohti risteystä ajavan rekan.

Vierailija

Miksi autossa on pakko puhua? Ihan hyvin se kuski osaa ajaa silloinkin kun kyydissä ei ole ketään, joten ajamismukavuuteen sen ei pitäisi vaikuttaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat