Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla epäherkkä ihminen?

Vierailija
26.08.2017 |

Toiset kokevat tunteita voimakkaammin kuin toiset. Tiedätkö itse kuuluvasi niihin ihmisiin, jotka eivät ole kovin tunteellisia tai intohimoisia? Millaista se on? Haetko elämyksiä jollain keinotekoisella tavalla kun tavallinen arki ei tarjoa mitään, vai oletko vain tyytyväinen asioiden tilaan? Mitä mieltä olet "taiteilijasieluista", erityisherkistä ym. joilla tunteet ovat usein pinnassa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn olemaan avuksi tilanteissa, joissa muut ovat järkytykseltään enemmänkin haitaksi. Draamakuningattaret ja "taiteilijasielut" ovat mielestäni jääneet lapsen tasolle enkä pysty pitämään sellaisia ihmisiä kovin älykkäinä.

Minua on haukuttu kylmäksi ja eräs jopa yritti loukata minua kutsumalla tietokoneeksi, minkä otin kohteliaisuutena.

En itke koskaan ja kestän myös fyysistä kipua ja muille epämukavia lämpötiloja ilman ongelmia.

0/5

Menikö tunteisiin?

Vierailija
22/22 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lienen sellainen, mitkään rakkausleffat tai muut tunnedraamat ei kiinnosta, musiikista en saa oikein mitään irti, lapset on pelkkää ilmaa, arki ei todellakaan herätä tuntemuksia vaan on tylsää. Luen ja katson mieluiten synkkiä tarinoita ja esim sarjamurhaajien teot ym kieroutumat on minusta mielenkiintoista luettavaa, vaikka toki ovat rikollisia enkä haluaisi kohdata..en ymmärrä kaikesta liikuttuvia. Tämä siis tunnepuolella, vittuunnun kyllä herkästi ja ärsytyskynnykseni on matala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän