Vierailija

Sain mieheltä 6 vuoden yhdessäolon ja kahden lapsen jälkeen 25-vuotis synttärilahjaksi jonkun viinipullon (valittu kuulemma vain ulkonäön perusteella), vaaleanpunaisen taskumatin, jossa hopeisia glitterreitä ja _vain_ sormuksen. Olisi jättänyt sen sormuksen pois, niin lahja olisi ollut kiva. Tulipahan ainakin selväksi etten ole vaimomatskua. Loukkaantuisitteko itse tällaisesta vain vedänkö herneen nokkaan ihan turhasta?

Kommentit (14)

Vierailija

Siis miksi tätä on alapeukutettu? Kertokaa nyt, vedinkö ihan turhasta herneen nenään? Olen mököttänyt miehelleni koko aamun.

Vierailija

Olisi siis ollut parempi, ettet olisi saanut mitään. Jälkimmäinen on tosin se yleisin valituksen aihe palstoilla.

Tuo nyt kunnolla esille mielipahasi, niin ei mies sitten jatkossa vaivaa lahjoillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eli sua riepoo se,e ttä sait lahjaksi sormuksen joka ei ollut kosinta. Minusta kahden lapsen jälkeen ei keskustella siitä, onko toinen puolisomateriaalia, vaan siitä, mikä on ilmiselvän yhteisen sitoutumisen muoto.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis miksi tätä on alapeukutettu? Kertokaa nyt, vedinkö ihan turhasta herneen nenään? Olen mököttänyt miehelleni koko aamun.

Tottakai kannattaa pilata koko juhlapäivä koko perheeltä. Tuleepahan juuri siitä selväksi miehellesi, ettet ole vaimomatskua.

Ei kai se sormus vielä avioliittoa tarkoita? Voi, ettet tiedä miten moni nainen olisi otettu miehesi huomaavaisuudesta. Käsitätkö ollenkaan, että hän on ajatellut ja nähnyt vaivaa keksiäkseen, miten ILAHDUTTAA sinua. Mutta pieleen meni.  Miehesi on huonon huono ajatustenlukija.

Vierailija

En, mutta ihmettelisin suuresti kumppaniani. Hän todennäköisesti tietäisi, etten välitä alkoholista, sormuksista tai vaaleanpunaisista taskumateista. Miksi olet loukkaantunut sormuksen takia? Siksikö, ettei se tullut polvistuen ja jossain punaisessa rasiassa? En ymmärrä. 

Vierailija

Lopetin mököttämisen luettuani tämän keskustelun kommentteja, keitettiin juuri kahvit ja syötiin kakkua kun mieheni oli mulle sellaisenkin aamulla leiponut. Tunnen itseni idiootiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hänhän oli valmistautunut vaikka miten. Aloittaja on nolo. Ja kenellä on kaksi lasta 25-vuotiaana!

Mulla on kolme lasta ja olen 29-vuotias ja olen naimisissa, jos sillä on merkitystä nyt tässä.

En ymmärrä Ap reagointia lainkaan. Ilmeisesti odotit _sitä_ sormusta, kihlasormusta? Nyt sitä ei tullut, joten vedit känkkäränkän päälle. Vuoden päästä kun on taas synttärisi ja täytät 26-vuotta ei kannata odottaa edes sitä vaaleanpunaista taskumattia ja viinipulloa, eiköhän mies, reppana, oppinut tästä sen, että tekee niin tai näin niin aina se on väärin.
Nyt Ap, menet ja pyydät anteeksi ja vietätte kivan päivän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lopetin mököttämisen luettuani tämän keskustelun kommentteja, keitettiin juuri kahvit ja syötiin kakkua kun mieheni oli mulle sellaisenkin aamulla leiponut. Tunnen itseni idiootiksi.

Vielä leiponutkin! Ei sulla ap ole tavallista miestä vaan taivaan enkeli! Nyt korvaat hänelle kaiken ja monin  kerroin ja verroin :D

Onnea!

Vierailija

Mitä sinä sait 24-vuotislahjaksi? Viinipullo ei välttämättä mahdottoman huono lahja ole, jos mies ei aikonut juoda sitä itse.

En nyt oikeasti ymmärrä, mikä tässä oli se varsinainen mököttämisen aihe. Odotitko sinä kosintaa vai mikä meni pieleen?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat