Taasko sinkkuelämää tulee alusta?
Telkastapa tulee sinkkuelämää. Viimeisnen kauden päätösjakso tulee tiistaina ja nyt jo tulee ensimmäistä kautta.
Kommentit (11)
Joskus mainostettiin"ihanat maiset vielä viimeisen kerran" -tyylillä, ja kaikki kaudet on tulleet mielestäni sen jälkeen ainakin kaksi kertaa... tosin tuota kyllä mainostettiin eri kanavalla kuin nyt.
Tuosta sarjasta pitäisi tuhota kaikki kopiot niin ettei yksikään tv-kanava voi näyttää sitä enää kertaakaan. Miksi ei voida uusia jotain muuta sarjaa, kuka s**tana tuota enää haluaa katsoa?
Jokohan se on valahtanut lohtusarjaksi vai onko siitä vielä kerran kiinnostavaksi isosiskoksi josta ottaa mallia?
Ei h*lvetti. Moneskohan kierros, joko on sadas?
Katsotteko sen uudella kierroksella aina eri tytön silmin? Kenen tällä kertaa?
Monesko tuhannes kerta tämä oikein onkaan? Maikkari on tehnyt varmaan hyvän tästä ikuisuuteen-diilin sarjan esittämisestä. Kuka tota enää edes jaksaa katsoa?
Olen nähnyt kaikki kaudet todella monta kertaa. Nyt tätä uusinta tullutta kierrosta olen silloin tällöin joitakin jaksoja katsonut, ihan kiva. Mutta nyt alkaa jo pursua yli..
Kai sitä joku muu vieläkin katsoo, enkä minä ainoastaan. Sinkkuelämää on juuri sopivan aivotonta viihdettä, katson sen tallennuksesta töiden jälkeen samalla kun syön ja lepäilen.
Mitä se haittaa vaikka tuleekin? Sarja on kuin vanha tuttu johon on kiva törmätä aina satunnaisesti.
Moneskohan kerta mahtaa olla.