Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidl. Olin vähintäänkin yllättynyt kassalla maksaessani ostoksieni summasta.

Hauskaa vertailua
25.08.2017 |

Ostin kotimaisia tomaatteja, kurkun, kukkakaalin, pari kesäkurpitsaa, uuden kauden sipuleita, salaattipussin, kilon porkkanoita. Säilykkeinä tillisilliä, tonnikalaa, salsa dip medium purkin, pari kaljaa.
Kaikki tämä 15,10 e. Kyllä hintojen vertailu kannattaa ja terveellisesti voi syödä edullisesti. Ei mitään kampanjointia muita ketjuliikkeitä kohtaan, mutta ostokseni luultavasti "muualla" :) olisi tullut jonkun verran kalliimmaksi. En vain ymmärrä miksi peruselintarvikkeista pitäisi maksaa maltaita :). Olin oikein tyytyväinen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 40% halvempaa, jos ei enemmänkin.

Vierailija
2/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on yksinkertaisesti halpa, ja sen huomaa kassalla joka kerta. Samalla rahalla eri kaupasta ei saisi kuin murto-osan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, joka kerta kassalla yllättyy iloisesti. Minäkään en ymmärrä,miksi pitää maksaa elintarvikkeista enemmän? Kertoisiko joku, täällä kun on Lidliä karttavia. 

Vierailija
4/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Lidlin karttaminen on tosi noloa. Mistä sellainenkin kertoo!

Vierailija
5/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et käy Lidlissä. Etkö halua säästää rahaa ruokamenoissa. Miksi haluat maksaa enemmän? Huonoa taloudenpitoa. No, perustelut,sinä joka haaskaat rahaa.

Vierailija
6/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, joka kerta kassalla yllättyy iloisesti. Minäkään en ymmärrä,miksi pitää maksaa elintarvikkeista enemmän? Kertoisiko joku, täällä kun on Lidliä karttavia. 

Minä en kyllä huomaa juuri mitään eroa esim Prismaan verrattuna. Citymarketit ja k-kaupat sitten ovatkin oman mututuntuman mukaan reilusti kalliimpia. 

Vierailija
7/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö, oliko tuo sitten edullista?

Samoja juttuja ostan Prismasta ja summa pyörii siinä 10-13€ tietämillä, tosin silli ei ole tilliä vaan perhesilliä ja kaljatölkin tilalla on siideritölkki.

Vierailija
8/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt 12 vuotta Lidlissä, ja vieläkin usein yllätyn, miten halpa ruokakassi oli.

Kerran tuo Lidl oli pari päivää kiinni remontin takia. Hain K-kaupasta jotain pakollista ja melkein itketti kassalla loppusumma. Tosi suuri ero.

Vierailija
9/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitetetavasti lidl kaukana ja ei autoa

Vierailija
10/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ostan lidlistä vaan vihanneksia ja hedelmiä, jotain paistopistetuotteita, pähkinöitä ja jonkun maidon. Sit kun menee sittariin tulee ostettua kosmetiikkaa, kahvia, yosaa, ikaffea, vege-pakasteita, jotain tofua yms, niin aika vaikeaa oikeasti vertailla hintoja. Veikkaan, et muillakin vähän samanlaista..Mut halvemmalla lidlistä aina pääsee.

Vierailija
11/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittukaa hullut Lidlin puolesta puhujat! Jokainen käyköön siellä missä tykkää, ainakin meidän paikkakunnalla Lidl on paskalla paikalla, joten käyn ässässä, joka on lähikauppani. Jääpä teille enemmän niitä halpoja Lidl tuotteita!

Ps. Kyseisessä ässässä oli kukkakaali 69 senttiä/kilo. Paljonko Lidlissä? Ap:n ostamat tuotteet ovat tähän aikaan vuodesta halpoja joka paikassa.

Vierailija
12/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungin Lidlissä ei voi mitään kasviksia ostaa, ne lojuu siellä pahvilaatikoissa ja on huonoja, ei edes parhaalla tahdolla viitsi ostaa kun tosiaan Prismassa on myös halpoja ja hyvälaatuisia, eikä niitä tarvi ottaa huolimattomasti heitetystä pahvilaatikosta.

Vierailija
13/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä pk-seudulla prisma on halvempi kuin lidl.

Muutenkin en tykkää lidlissä käydä. Ahdas parkkis, huono valikoima ja täynnä niitä huonompia väestöryhmiä.

Vierailija
14/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hinta varmasti halpa, mutta kyllä se kertoo jotain laadustakin.

Vierailija
15/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kartoin lidliä kauan koska köyhien mesta, ja koska laatu epäilyttävä. Mut äskettäin rupesin käymään kun on tosiaan halpaa, ja löytyy sielt sellasta mistä tykkää.

Käyn silti cittarissa välillä, koska tutut suosikit. Mut on se kyllä läppä miten cittarin kassin hinta on 20-30€ ku lidlissä sama 12€ tms.

Vierailija
16/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen joutunut Lidlissä käymään ja eipä ole uudestaan tullut käytyä. Tuotteiden laatu oli surkeaa. Päätin kokeilla siis joitain Lidlin omien merkkien tuotteita ja ei kyllä kehumista ollut maussa tai ulkonäössä. Paistopiste oli ainoa positiivinen asia. Kauppa oli muutenkin ahdas ja ruma, toisin kuin vaikka Citymarketit kaupungissani.

Vierailija
17/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käynyt 12 vuotta Lidlissä, ja vieläkin usein yllätyn, miten halpa ruokakassi oli.

Kerran tuo Lidl oli pari päivää kiinni remontin takia. Hain K-kaupasta jotain pakollista ja melkein itketti kassalla loppusumma. Tosi suuri ero.

Ihan saman huomasin tänään. Käytiin Sittarissa pitkästä aikaa, ihan vaihtelun vuoksi. No, monet tuotteet jäi hyllyyn kalleuden vuoksi ja kiidettiin äkkiä Lidliin. (itkunauruhymiö)

Vierailija
18/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se Lidl tuntuu halvalta jos normaalisti asioi jossain Salessa tai k-kaupassa. Onneksi siwoja ja valintataloja ei enää ole. Niiden pihalla teki mieli sirotella tuhkaa päälle kun kaikki oli niin helvetin kallista. 

Vierailija
19/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa vertailua kirjoitti:

Ostin kotimaisia tomaatteja, kurkun, kukkakaalin, pari kesäkurpitsaa, uuden kauden sipuleita, salaattipussin, kilon porkkanoita. Säilykkeinä tillisilliä, tonnikalaa, salsa dip medium purkin, pari kaljaa.

Kaikki tämä 15,10 e. Kyllä hintojen vertailu kannattaa ja terveellisesti voi syödä edullisesti. Ei mitään kampanjointia muita ketjuliikkeitä kohtaan, mutta ostokseni luultavasti "muualla" :) olisi tullut jonkun verran kalliimmaksi. En vain ymmärrä miksi peruselintarvikkeista pitäisi maksaa maltaita :). Olin oikein tyytyväinen.

Porkkanat, sipulit, kesäkurpitsat, salaatit ja muut haen kasvihuoneestani ja kasvimaalta. Tillitkin jotka laitan itse ongittujen ahventen päälle. Oinam ja päälle Alkosta ostettua hyvää viiniä ja ukolle pari erikoisolutta.

Vierailija
20/20 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up