Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on sinun 'sitten kun' -listasi?

Vierailija
25.08.2017 |

Sitten kun ruuhkavuodet helpottaa, lapset omillaan ja talo maksettu, matkustelen paaljon enemmän, opiskelen jonkun uuden kielen, luen kirjoja paljon enemmän, yleensäkin hommaan harrastuksen joka illalle.
Tämä aika koittaa joskus 5 vuoden päästä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin minäkin ajattelen. Nyt vaan surffailen netissä..liikunnan lisääminen runsaasti on ainoa, minkä olen todella toteuttanut. 

Vierailija
2/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 korjaa, ajattelin, kun lapset olivat pieniä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan nytkun- lista.

Vierailija
5/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, kun

- on varaa, hakeudun lääkärin kautta terapiaan

- voin paremmin, haen opiskelemaan unelma-alaani ja toivottavasti työllistyn ko. alalle

- pystymme taloudellisesti, ostamme itsellemme pienen omakotitalon puutarhoineen

- voitan miljoonapotin Lotossa tai Eurojackpotissa, haistatan vitut nykyiselle alalleni ja te-toimistolle ja keskityn omaan hyvinvointiini ja sen unelma-ammattini tavoitteluun

Vierailija
6/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaan nytkun- lista.

Mitäs se sisältää?

Vierailija
7/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön, rahaton, omaisuudeton, perheetön, vuosi vuodelta vanhempi...

Ei minulla ole sitten kun listaa koska nykysuomi tekee kaikkensa jotta pysyn omassa pikku lokerossani ikuisesti. Työtä voi saada hetkellisesti mutta palkkaa siitä ei makseta. Perhettä on hankala perustaa ilman rahaa tai työtä. Innovatiivisemmat keinot estää työkkäri kyttäämällä ja vahtimalla ettei työtön vaan saa jotain ideoita ilman lupaa.

Vierailija
8/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön, rahaton, omaisuudeton, perheetön, vuosi vuodelta vanhempi...

Ei minulla ole sitten kun listaa koska nykysuomi tekee kaikkensa jotta pysyn omassa pikku lokerossani ikuisesti. Työtä voi saada hetkellisesti mutta palkkaa siitä ei makseta. Perhettä on hankala perustaa ilman rahaa tai työtä. Innovatiivisemmat keinot estää työkkäri kyttäämällä ja vahtimalla ettei työtön vaan saa jotain ideoita ilman lupaa.

Mikä estää opiskelemasta? Tai ottamasta vastaa edes jotain pienipalkkaista työtä?

Vierailija
9/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun: mulla on rahaa, niin muutan sellaiseen kaupunkiin, jossa on töitä omalla alallani..

Mitä työtä siis voisi tehdä ilman minkäänlaista koulutusta? On jo 2 ammattia mutta ei töitä täällä päin..

Vierailija
10/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listani on/oli hemmetin pitkä, mutta olen minä joitakin unelmia saanut jo toteutettua, kuten opinnot ja perhe. Vielä ois joidenkin unelmien esteenä velkojen kokonaan maksu, miesystävän puute, asumismuutokset ja lasten aikuistuminen.

Vierailija
11/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten, kun

- on varaa, hakeudun lääkärin kautta terapiaan

- voin paremmin, haen opiskelemaan unelma-alaani ja toivottavasti työllistyn ko. alalle

- pystymme taloudellisesti, ostamme itsellemme pienen omakotitalon puutarhoineen

- voitan miljoonapotin Lotossa tai Eurojackpotissa, haistatan vitut nykyiselle alalleni ja te-toimistolle ja keskityn omaan hyvinvointiini ja sen unelma-ammattini tavoitteluun

Saman kuuloinen lista :) Minkä ikäinen olet? :)

Vierailija
12/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, kun nää opiskelut on ohi oon yrittäjä.

Toivottavasti myös saan lapseni yritykseen osalliseksi , Ja en ole liian vanha kun oon jo melkein 40.

Vierailija
13/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä eletään päivä kerrallaan. Teen niin paljon kuin mahdollista nyt enkä sitten tulevaisuudessa. Harrastan ja matkustelen paljon, kokeilen uusia asioita ja tutustun uusiin ihmisiin. 

Vierailija
14/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun: mulla on rahaa, niin muutan sellaiseen kaupunkiin, jossa on töitä omalla alallani..

Mitä työtä siis voisi tehdä ilman minkäänlaista koulutusta? On jo 2 ammattia mutta ei töitä täällä päin..

Siis mikä estää sua etsimästä töitä ja muuttamasta jos saat paikan?

Vierailija
15/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä eletään päivä kerrallaan. Teen niin paljon kuin mahdollista nyt enkä sitten tulevaisuudessa. Harrastan ja matkustelen paljon, kokeilen uusia asioita ja tutustun uusiin ihmisiin. 

Mulla ei ole mahdollista tehdä noita asioita nyt, koska perhevelvollisuudet vievät niin paljon aikaa. Ja rahatilannekin on lainojen loputtua ihan eri.

Ap.

Vierailija
16/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v kuluttua purjehdin ympäri maailmaa. Vaihteluksi vaellan vuoristoissa tai menen maastopyörällä. Sekin kun kyllästyttää niin johonkin upealle saarelle täysihoitolomalle. Ei enää töitä muuta kuin vähän suuntaviivoja muille antaen.

Yrittäjä

Vierailija
17/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä estää sua etsimästä töitä ja muuttamasta jos saat paikan?

Niin haenkin, mutta tosiasia on ettei mulla olisi rahaa muuttaa enkä keksi keneltä saisin lainaan :O Siis kaikki takuuvuokrat ym. Kun ei vain ole edes ruokaan rahaa!

Olen muutaman kerran päässyt kauemmaksi haastatteluun ja työ alkaisi sellaisella aikataululla, että tulisi oma vuokra, uusi takuuvuokra (yleensä nykyään 2 vuokran verran) ja uusi vuokra + muuttokustannukset päällekkäin. Eikä yhtään ylimääräistä rahaa... lähettelen silti hakemuksia jos tärppäisi. Niin ja kaiken huipuksi useimmat työt olisi sen 6-12kk :D huoh

Vierailija
18/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole listallani enää mitään. Ennen siellä oli psykoterapian aloittaminen sitkun on varaa ja hampaiden oikominen sitkun on varaa. Nyt elän nykyhetkessä ja kohtaan haaveet ja haasteet kunhan tulevat kohdalle.

Vierailija
19/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on hyvä odottaa. Ei tietenkään aina.

Sitten kun työsuhde loppuu (on siis määräaikainen) kerään kimpsut ja kampsut ja lähden katsomaan onko se matkustaminen niin hienoa kun sanotaan. Seksiin petyin jo hirveän hypetyksen jälkeen.

Vierailija
20/20 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan tanssia.

Muutan miesystävän kanssa yhteen.

Ostan sijoitusasunnon.

Tanssiharrastuksen pääsen aloittamaan vihdoin tänä syksynä kun lapset ovat riittävän isoja. (Olen yh). Tätä oon odottanut vuosikaudet!

Muutto yhteen miesystävän kanssa tulee ajankohtaiseksi aikaisintaan joskus 9 vuoden päästä lasten kasvettua riittävän vanhoiksi.

Asuntosijoittaminen tulee kuvioon kun saan riittävästi säästettyä rahaa.

Muilta osin elän pitkälti nytku-elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi